annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Camera

Clemoshenko
Nieuw

Camera

Ik ervaar de laatste tijd een probleem met mijn camera DSC-HX10V. wanneer ik het instel op M,P, of een andere instelling, dan blijft het op een ander programma staan. Bijvoorbeeld ik stel in op Manual, dan springt het op het scherm op Program en blijft daarop. Lukt het op SCN te gaan, dan kan ik geen optie kiezen omdat de cursor door alle opties heen springt, of het blijft het vorige programma aangeven. Ik heb nu de camera uit en op SCN. Als ik het aanzet, zie ik geen SCN op het scherm, maar P. 

Wie weet wat er aan de hand is, of er een oplossing is en hoe dit opgelost kan worden?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Als je software zo vreemd verspringt doet dat gaat denken aan een vochtprobleem.

 

Ik heb ooit eens cola over een camera gehad en die deed daarna de meest vreemde dingen.

Is nooit meer goed gekomen.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wat heb je allemaal tot nu toe zelf geprobeerd. Het kan van alles zijn, Van instelling, software hickup tot hardware schade. Software deel kunnen we gelukkig paar dingen controleren/doen. 

* firmware up to date? 

* fabriek reset uitvoeren. Dit zet de camera terug naar de settings af fabriek. Datum etc moet weer worden ingesteld. 

 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web