Deel jouw ervaring!
Beste forum gebruikers,
ik heb een Sony Cybershot DSC-HX5V en heb de bijbehorende installatie cd met PMB geïnstalleerd. Dat lijkt allemaal goed gegaan te zijn, maar.....
Nu krijg ik iedere 5 seconden een pop-up in beeld met de melding "automatisch afspelen". Ik kan dit helaas niet "uitzetten" (als ik op annuleren klik, komt het gewoon weer opnieuw). Ook is er niets meer door middel van USB extern met m'n pc aangesloten. Deze melding verschijnt steeds in beeld, dus ook wanneer het programma PMB niet geopend is.
Deze pop-up melding vertraagt mijn computer aanzienlijk in gebruik, zo erg, dat ik eigenlijk niets anders meer kan openen. Overigens heb ik een computer draaiende op Windows XP.
Wie herkent dit probleem en belangrijker nog....weet er een oplossing voor, want PMB lijkt me wel een handig en mooi programma.
Alvast bedankt!
Verwijder PMB en installeer PlayMemories Home, dit is de nieuwste update van PMB; http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-HX5V/downloads/pmhome
Dank voor je reactie. Helaas heeft het niet geholpen. Nadat ik PMB had verwijderd was ik de pop-up kwijt; maar na installatie van PlayMemories Home kreeg ik dezelfde pop-up melding "automatisch afspelen" weer.
Hopelijk heb je nog een andere suggestie...
Vreemd?
Als een dergelijk popup-scherm wordt getoond, dan moet u ook enkele afspeelmogelijkheden te zien krijgen. U gaat op zoek naar de keuze 'Geen actie ondernemen' en daarbij geeft u aan dat dit (= niets dus) in de toekomst ook dient te gebeuren.
Helaas heeft uw suggestie niet geholpen. Normaal gesproken zou je op "annuleren" in de pop-up moeten kunnen klikken, waardoor je dan inderdaad een lijst met afspeelmogelijkheden te zien krijgt. In dit geval is dat niet zo: ik kan op annuleren klikken wat ik wil, maar er opent zich geen lijst met afspeelmogelijkheden.
Als ik overigens in "mijn computer" kijk, zie ik ook geen externe apparaten verbonden met mijn computer.
Ik snap het echt niet meer: in ieder geval bedankt voor de gegevens suggesties!
Als het alleen gebeurt als u de camera aansluit is er misschien iets mis met de aansluiting of met Windows.
Misschien toch maar even contact opnemen met de support van Sony.
Beste Maschchar,
Welkom op het Sony Forum!
Mocht u inderdaad Sony Support willen contacteren hierover, dan vindt u de contactgegevens hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hopelijk vind u snel een oplossing voor uw probleem.
Met vriendelijke groet,
- Tycho -
Forum Moderator