annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Apps bij RX10m4?

profile.country.NL.title
Yvette1969
Ontdekker

Apps bij RX10m4?

Er zijn diverse apps die je kunt downloaden voor je Sony-camera, maar die lijken allemaal niet geschikt voor de RX10M4. Klopt het dat je met de nieuwste camera niks kunt met apps?
Ik had graag onder meer de timelapse-app gebruikt. Iemand anders een oplossing om toch timelapse te kunnen maken met de RX10m4?

 

Bedankt!

Yvette

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Hendrika_B
Moderator

Hoi Yvette, 

 

Welkom bij de Community!

Hopelijk reageert er snel iemand die hier ervaring mee heeft. 

 

Met vriendelijke groet,

Hendrika

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Voor zover ik weet kun je inderdaad op dit moment geen gebruik maken van de apps als je de RX10M4 gebruikt. Of dit nog komt heb ik geen idee van, ben bang van niet eigenlijk. 
Time-lapse mogelijkheden zijn er op zich wel, maar dan ben je afhankelijk van third party oplossingen zoals triggertrap. 

profile.country.NL.title
CeesvnDk
Lid

Hallo Hendrik, 

 

Ik heb zelf net de mk4  aangeschaft en nog volop aan het experimenteren. Heb ook geen ervaring met timelaps. 

Gebruik zelf nu de Sony support app en playmemories mobile  (voor Android ). De laatste werkt prima om je smartphone te gebruiken als afstandsbediening. 

Groeten Cees

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

@Amfion TriggerTrap is al enige tijd failiet. Product van hen zou ik persoonlijk niet meer aanschaffen. De software word niet meer ondersteund. Al hebben ze deze enige tijd geleden toch vrij gegeven als open source. 

https://petapixel.com/2017/01/31/r-p-triggertrap-trigger-pioneer-close-shop-kickstarter-fail/

 

Gebgruik zelf nog wel geregeld de triggertrap, maar het is afwachten hoelang de software nog ondersteund word voor Android en iOS. 

 

De time lapse opties van de Sony app vind ik persoonlijk redelijk gelimiteerd. Er zijn diverse Kabel remotes te verkrijgen die time lapse ondersteunen. Deze zijn dan voorzien van de functie interval timer. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web