annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Action cam HDR AS-200V

Flip848
Ontdekker

Action cam HDR AS-200V

Ik kocht onlangs een HDR-AS200V aan.

Super cameraatje voor op mijn motorhelm, tegen de zijkant met Dual-lock en gaaazzz!

EEn Gopro staat als een ***** op je helm en dat is dan ook de reden waarvoor ik nu eens voor een AS200 gegaan ben.

Echter, de knop om het opnemen te activeren zit achteraan en is met lederen handschoenen amper voelbaar.

Op zich geen probleem als de fstandsbediening gekoppeld is maar het zou toch fijn zijn moest men de camera kunnen in-/en uitschakelen via de afstandsbedining.

Op dat vlak was mijn vorige cam, een Hero3 toch we een heel stuk handiger voor hetgeen ik hem gebruik.

Misschien is dit te fixen via een update..?? Er zouden samen met mij alvast vele motards dankbaar zijn.

 

Mvg

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kun je opnemen niet activeren en deactiveren via de remote zelf? 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Met de remote (live view afstandsbediening) https://www.sony.nl/electronics/actiecamera/t/live-view kun je inderdaad het opnemen starten en stoppen. Het kan ook met de app, maar weet niet of dit voor jouw situatie handig is.

Flip848
Ontdekker

Het opnemen activeren of deactiveren gaat uiteraard met de afstandsbediening. 

Maar ik bedoelde eigenlijk het aan en uitschakelen van de camera via de afstandsbediening. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee, voor zover ik weet niet...

 

Je kan wel voelen wanneer hij aangaat, wanneer je voelt dat de knop ingedrukt wordt. |
En je kunt nagaan aan de hand van je remote als er beeld is, of hij aangegaan is. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik kreeg net oo de Sony booth op de IFA de volgende tip: Zet de camera in
'loop' stand voor de activiteit. Dan kun je als het interessant wordt met
het horloge of de app de opname starten. De camera staat dan in een soort
standby. Misschien is dit een idee om eens te proberen?
Flip848
Ontdekker

Bedankt voor uw antwoord :slight_smile:
In standby laten staan is geen probleem, dat gaat ook als hij op de film-stand staat.
Maar dan staat hij dus nog altijd aan, als je hem via wifi echt uit en aan kan schakelen spaar je de accu aanzienlijk.
Ik ben het zo gewend van de Gopro maar ik zal er wel aan wennen :wink:
Al moet het volgens mij perfect mogelijk zijn om via een software update te fixen dat de wifi aan blijft terwijl de camera uit staat.
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Graag gedaan! Ik help je hopen!

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Nou zag ik op You Tube een filmpje over deze camera en wat mij intresseert is hoe zit het met de GPS.

Wat ik op internet zag is dat je alleen GPS kunt gebruiken in combinatie met de Remote control.

Is dit goed of heb ik het mis.

De camera word verkocht als zodanig dat er GPS op zou zitten.

Maar als je  de remote control er bij moet nemen dan denk ik dat er iets niet goed is.

De link werkt niet dan maar zo.

https://youtu.be/mncmOaWfJ-k

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

GPS module zit in dat horloge.