annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Voorkomen opengooien microfoon bij CX730?

Dinky1905
Nieuw

Voorkomen opengooien microfoon bij CX730?

Hallo,

Onlangs heb ik een Rode externe microfoon aangeschaft voor op mij HDR-CX730. Werkt op zich goed, maar..... een probleem met de CX730 is, dat ie bij weinig geluid de microfoon helemaal opengooit, waardoor er een vervelende ruis ontstaat. Ik heb niet kunnen vinden of en hoe dat op deze camera kan worden voorkomen. In het manual van de microfoon staat, dat je de Automatic Gain moet uitzetten, maar bij de CX730 heeft dat alleen betrekking op de video en niet op de audio.

Weet iemand of het mogelijk is te voorkomen dat de camera het microfoon signaal automatisch gaat versterken bij weinig input ?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
rtt007
Lid

Standaard is het instelling van de microfoon van CX-730 als Closer Voice ON  (Voice Recording clearly by detecting a face). Als gevolg de standaard stem is laag niveau als achtergrond stem tenzij de gezichtsherkenning herkent een menselijk gezicht. Je mag gebruiken Closer Voice OFF.

GabFranken
Nieuw

Beste heer, mevrouw,

Ik heb eenzelfde camara als u (CX730), en ik zoek ook een externe microfoon. Nu las ik dat u een Rode microfoon heeft gekocht, maar ik kan geen type vinden dat rechtstreeks op de camara past. Zou u me willen berichten welke type microfoon a aangeschaft heeft? Of maakt ook u gebruik van een adapter?

Dank u voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Gab Franken