annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video FDR-X1000VR / Suunto Ambit

robinpellis
Ontdekker

Video FDR-X1000VR / Suunto Ambit

Heey ik heb net de Sony FDR-X1000VR vanwege de goede kwalieit beeld en geluid en GPS.

Nu heb ik ook die Suunto Ambit 2 Horloge waarvan ik vind dat deze goed weergeeft me persoonlijk gegevens.

Ik ben opzoek na programma die deze gegevens bij elkaar voegt in een video om exact te kunnen kijken waar ik het zwaar had kwa hatslag de hoogte waar ik me bevind ademhaal ritme etc. van uit me horloge aan de Sony FDR-X1000VR kan bewerken.

Iemand Tips ideeen?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi Robin,

Welkom bij de Community!

Een vraagje: Hoe slaat jouw horloge deze gegevens op? In wat voor bestand vind je deze terug?

Als ik het goed begrijp wil je de gegevens die je horloge heeft opgeslagen terugzien als een overlay in het filmpje dat je Action Cam gemaakt heeft?

Ik weet dat er programma's zijn die de gegevens uit je Action Cam combineren met het beeld, maar dan gaat het meer over snelheid etc, dus gegevens die de Action Cam heeft vastgelegd.

robinpellis
Ontdekker

Heey Amfion

Deze worden na website geimpoteerd vanaf me Suunto Ambit Horloge naar http://www.movescount.com

maar van uit daar kan ik bestande expoteren als: (KML, GPX, XLSX, FIT en TCX bestand)

Ik zou graag deze gegevens willen verwerken in een Video.

Wat zou je me aanraden of iemand ervarig mee?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

De Action Cam software die de GPS-overlay kan maken is deze:

http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-dwnl/prd-dime/sony-action-cam-movie-creator/FDR-X1000V

Ik heb geen idee of dat programma ook met jouw data overweg kan, maar misschien de moeite waard om even te bekijken.

Verder denk ik dat je een vrij unieke vraag hebt :smileywink:, zou zo een, twee, drie niet weten waar je dat zou kunnen vinden. 

Je data handmatig toevoegen zou wel kunnen, dan moet je de teksten met een programma als movie maker, iMovie, Sony Vegas of premiere zelf bij het desbetreffende stukje film monteren. Maar dan ben je meer tijd kwijt met monteren dan met sporten ben ik bang.... :slight_smile:

robinpellis
Ontdekker

Ik ben ben wat programma's gaan uit proberen en blijkt dat VIRB Edit van Garmin,

Goed werkt samen met Sony FDR-X1000VR films en de data gegevens van mij Suunto Ambit 2S horloge.

iedergeval bedankt! en nieuwe tips over software altijd welkom!

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ah kijk! Helemaal goed! 

Top dat je de gegevens van je horloge zo kan koppelen aan je filmpjes!

Graag gedaan! Ben nu wel benieuwd geworden naar de flimpjes. Voel je vrij om hier een voorbeeld te posten!:smileyhappy:

robinpellis
Ontdekker
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Nice! Dank voor het posten. Leuk om te zien hoe de gegevens op deze manier gecombineerd kunnen worden.