Deel jouw ervaring!
Ik kan een nieuwe HDR-AS30 met bikepack (normaal €75) voor 250 kopen. Doen of wachten op de AS-100?
<Ik kan een nieuwe HDR-AS30 met bikepack (normaal €75) voor 250 kopen. Doen of wachten op de AS-100?>
Typevoutje???
Anders wachten totdat de vraagprijs onder de 75 euries is.
73's
Geen tikfoutje hoor. De bikepack is een pakket met mounts voor de fiets. Die kost normaal €75. De aanbieding die ik heb is de camera (normaal €299) en bike pack (€75) nu voor €250
Is de AS-100 zo veel beter dan de AS-30 en de moeite waard voor het wachten is meer mijn vraag.
Heb er geen ervaring mee, maar je mag er vanuit gaan dat als een produkt wordt geupdate dat er vele verbeteringen zijn.
suc6 met je keuze,
73's
Om je bij je keuze te helpen, kun je hier ook alle info vinden over de HDR-AS100: http://campaign.odw.sony-europe.com/wm/cam/action_cam_as100_nl_nl.html, en zo de afweging maken of het voor jou de meerprijs waard is.
Ik kan je alleen zeggen dat wat electronica betreft er altijd weer nieuwe dingen zullen komen. Op het moment dat je iets koopt zal er altijd iets nieuws op korte termijn uitkomen. De tijd die je wacht had je al veel plezier kunnen hebben van de HDR-AS30. De HDR-100 komt waarschijnlijk in april naar NL, de AS30 zal tegen die tijd wel wat zakken in prijs als die er dan nog is. Het grootste voordeel in mijn ogen voor de HDR-100 is dat deze spatwaterdicht is zonder behuizing. Tevens heeft deze standaard een statiefadapter waadoor deze ook zonder behuizing op helm of fiets bevestigd kan worden. Het hangt er maar vanaf waarvoor je ' m wilt gaan gebruiken.
Ik heb in ieder voor de HDR-AS30 gekozen. Nog even iets over de software Playmemories. Ik ben in het bezit van een Mac en kan nog geen gebruik maken van GPS overlay. Waarschijnlijk in april was ik zo gelezen heb. Maar dat zal ook voor de HDR-100 gelden.
Succes met je keuze!
Ab
Het wordt toch een HDR-AS30 incl bike kit voor 250 incl verzenden een mooie deal. Verschil is denk ik toch minimaal en de wifi remote heb ik volgens mij niet nodig.
Leuk, veel plezier ermee!
Waar heb je de action cam tegen deze prijs gekocht?
veloflash.com die hebben flashsales en daar hadden ze deze in de aanbieding. Incl verzendkosten voor 247.
Ik heb hem net binnen (ruim 2 weken moeten wachten). HDR-AS30V incl headmount en seatpost mount. Mooie deal. Vorige week hadden ze hem ook 1 dag staan. Dus met een beetje geluk kom je hem nog een keer tegen.