annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pro Due voor HDR-SR11E

OPGELOST

Pro Due voor HDR-SR11E

Dag iedereen

Dit is mijn video-camera:

SONY  MODEL NO. HDR-SR11E DIGITAL HD VIDEO CAMERA RECORDER 60Gb HDD

Ik heb de volgende adaptor:
Memory Stick PRO Duo compatible micro SDMemory Stick PRO Duo compatible micro SD adaptor.JPG

Mijn vraag is:

Kan ik voor mijn video-camera MICRO SD CLASS 10 UHS-I 64Gb gebruiken? Of enkel de CLASS 4 en 6?

Welke MICRO SD is eigenlijk het beste voor?

Groeten

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wat de snelheid betreft is een klasse 10 kaartje sneller dan een klasse 6 dat op zijn beurt sneller is dan een klasse 4. Je kan kaartjes van een hogere (snellere) klasse altijd gebruiken. Een klasse 10 kaartje is dus geen probleem.

De SR11 is een uitstekend toestel, maar kijk toch even bij de specificaties voor de zekerheid of geheugenkaarten van 64gb ondersteund worden. Normaal verwacht ik geen probleem, maar even controleren kan geen kwaad.

Betrouwbare merken zijn sandisk, transcend, samsung, ... en bij voorkeur klasse 6 of hoger.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wat de snelheid betreft is een klasse 10 kaartje sneller dan een klasse 6 dat op zijn beurt sneller is dan een klasse 4. Je kan kaartjes van een hogere (snellere) klasse altijd gebruiken. Een klasse 10 kaartje is dus geen probleem.

De SR11 is een uitstekend toestel, maar kijk toch even bij de specificaties voor de zekerheid of geheugenkaarten van 64gb ondersteund worden. Normaal verwacht ik geen probleem, maar even controleren kan geen kwaad.

Betrouwbare merken zijn sandisk, transcend, samsung, ... en bij voorkeur klasse 6 of hoger.

Bedankt voor je antwoord!

Ik weet wel dat hoe hoger de klasse hoe beter de snelheid.

Ik heb 64GB micro SD Pro (Samsung) besteld, omdat de originele maximale Sony Pro Due geheugen kaart slechts 32GB is en omdat Samsung de endige merk is die een garantie van 10 jaar aanbiedt.

De problem is dat mijn verkoper (van Dataio.nl) zegt: 

"De kans is erg groot de deze 64GB microSD kaart niet werkt."

Groeten