annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PMH herkent camera niet.

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
andyboy35
Bezoeker

PMH herkent camera niet.

Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een HDR-CX250E. Maar ik heb nu al problemen...

Ik heb netjes alle software geïnstaleerd die op de camera stonden ( Play Memories Home) en mijn pc opnieuw opgestart. Ik had meteen een filmpje opgenomen en de camera aangesloten op de PC, canera aangedaan en er kwam te staan USB verbonden. . Ik hoorde het bekende plingeltje en PMH startte op en de map van de camera kwam te voorschijn met de info en instalatie icoontjes. Maar als ik in PMH op importeren druk staat er: Sluit een apparaat of media aan op de computer... Ik heb alles opnieuw geïnstaleerd andere kabels gebruikt maar niks werkt er... Op internet is er ook niks over te vinden dus post ik het hier. Wie kan mij helpen...?

Groetjes Andy

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Lebro1
Bezoeker

Wat laat voor een reactie, maar ik heb pas 2 dagen een nieuwe HDR-CX730E. Ik kon ook geen camera in PlayMemories vinden om foto en video te importeren. Voor Windows XP gebruikers, eerst KB955704 van Microsoft downloaden, installeren en alles werkt. Dit is een update voor XP om exFAT bestanden te ondersteunen. Sony zou wel ergens kunnen vermelden dat hun nieuwe camera's niet met XP werken zonder die update. Hopelijk kan ik hier anderen mee helpen. Groetjes.

Lebro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Toen ik onlangs PMB op mijn nieuwe PC (Windows 7) had geinstalleerd herkende mijn PC mijn camera niet meer. Heb PMB opnieuw geinstalleerd, maar nu TERWIJL DE CAMERA WAS AANGESLOTEN. Het probleem is opgelost, alles werkt nu weer naar behoren. Probeer het eens.

profile.country.nl_BE.title
Lebro1
Bezoeker

Wat laat voor een reactie, maar ik heb pas 2 dagen een nieuwe HDR-CX730E. Ik kon ook geen camera in PlayMemories vinden om foto en video te importeren. Voor Windows XP gebruikers, eerst KB955704 van Microsoft downloaden, installeren en alles werkt. Dit is een update voor XP om exFAT bestanden te ondersteunen. Sony zou wel ergens kunnen vermelden dat hun nieuwe camera's niet met XP werken zonder die update. Hopelijk kan ik hier anderen mee helpen. Groetjes.

Lebro