annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

MC2500 bij weining licht ???

profile.country.BE.title
Vothix
Lid

MC2500 bij weining licht ???

Ben trotse eigenaar van een MC2500... maar filmen bij weinig licht valt tegen! Vorig weekend in een discotheek gefilmd (1920x1080HD50 P) samen met collega welke met DSRL van Canon filmde. Zijn beelden zijn veel beter dan de mijne. ;-( . Hij gaf aan tijdens het filmen dat het vrij donker was maar als ik zijn beelden nu zie zijn ze zeer duidelijk. De mijne vertonen veel meer ruis en zijn donkerder. Zelfs de beelden van mijn zoon's I phone 6 zijn eigenlijk beter dan de mijne. Miskoop gedaan??? Of kunnen de beelden verbeterd worden in software? De collega bewerkt zijn beelden in Final Cut e, ik in Pinnacle Studio. Kan mijn beelden niet afleveren aan de klant, ben beetje verlegen. Zulke camera en geen goede beelden. Wat moet ik doen? Verkopen en Canon DSRL kopen, ik weet het niet meer. ;-(

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.BE.title
Vothix
Lid

Het is een tijdje geleden maar heb ondertussen niet stil gezeten. Je kan verschillende instellingen aanpassen en zodoende het resultaat stevig veranderen. Belangrijk is dat je inderdaad bij weinig licht zo weinig mogelijk zoomt, groot diafragma instelt (1,4 - 1,8) en gebruik maakt van de versterking, (dB). Hiermee moet je wel opletten want bij grote versterking zoals 33dB krijg je veel ruis!

Het is geen miljoenen camera en dus moet ik in deze moeilijke omstandigheden tevreden zijn met het resultaat.

Als er mensen zijn die nog tips hebben om op duistere momenten en manier hebben om snel de beste instellingen te doen dan hoor ik het graag.

adri.eijkemans
Ontdekker

weet u ook hoe om te gaanmet de mts bestanden, als ik die koppel in adobe premeire dan heb ik een springer op de las?

hoe los ik dat op/

ook dat licht vind ik moeilijk

adri