Deel jouw ervaring!
Met mijn Sony DCR-HC17E heb ik ong. 8 uur video gemaakt die ik graag wil digitaliseren.
Ik heb een Dazzle aangeschaft (incl. Pinnacle 11) die deze klus aan zou moeten kunnen.
Maar het lukt me niet.
Wie heeft er een antwoord op deze vraag?
Inmiddels maak ik met m'n Sony DCR-SR37 (60 GB harde schijf) fraaie video's die ik probleemloos via Pinnacle kan bewerken en opslaan.
Voor de te nemen moeite bij voorbaat dank!
Groet
Hans
Message was edited by: -Tycho-
Achternaam verwijderd. Het gebruik van volledige namen is niet toegestaan ivm de veiligheid van forumgebruikers. Mvgr Tycho (moderator)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste zeilbootzwit,
Welkom op het Sony Forum.
De DCR-HC17E aangesloten via iLink op uw PC met Pinnacle 11 zou prima moeten werken.
De USB aansluiting op de CAM is alleen voor foto's bedoeld.
Ik hoop dat u hiermee verder komt.
met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
hallo,
ikzelf heb ongeveer hetzelfde probleem, mijn dcr hc 19E wordt helemaal niet herkent op mijn laptop, ik gebruik de firewire naar usb kabel omdat mijn laptop geen firewire heeft maar volgens verkoop punt moet dit wel kunnen.
mvrgr.,
Rene
Hallo Hans,
ik heb dus weer een verkeerd kabeltje gekocht (die ik niet terug kan brengen wegens beschdigde verpakking!).
Om het simpel te houden: hoe sluit ik m'n camcorder DCR-HC17E aan op mijn laptop met alleen maar USB ingangen? Nog simpeler: heeft Sony daarvoor een kabel en zo ja wat is het bestelnummer? Ben er ondertussen ook achter dat o.a. de HEMA analoge mini DV tapes overzet op DVD. Voor zo'n zeven uur beeldoverdracht kost het ong. € 100,-. Een kabeltje is waarschijnlijk goedkoper: Please advise!
Bvd
Hans
Message was edited by: -Tycho-
Achternaam verwijderd. Het gebruik van volledige namen is niet toegestaan ivm de veiligheid van forumgebruikers. Mvgr Tycho (moderator)
Hoe sluit ik mijn DCR-HC 19E op mijn pc met uitsluitend usb aan
Welkom op het forum!
Ik denk dat volgende link nuttig kan zijn:
PS: Ik heb de indruk dat het niet mogelijk is via USB? Ken deze camera niet...