annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDR-as200v wifi instellingen op jou mobile telefoon

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

HDR-as200v wifi instellingen op jou mobile telefoon

Wat ik graag zou willen zien bij gebruikt van de hdr-as200 met wifi instellingen dat je de wifi in de camera kunt uitschakelen via een app op de mobile telefoon.

Heb nu dat als ik de instellingen via de app voor de camera in heb gesteld ik de camera in de handen moet nemen om bepaalde functies uit moet schakelen. Hiermee bedoel ik dus wifi. Is om het stroomverbruik tijdens het duiken te verlengen.

Dat is lastig als je de camera op een harnas geplaatst voor de borst hebt zitten, als je de camera verwijderd en om de instellingen te veranderen of uitschakelen (wifi) en je de camera weer terug plaatst je geluk moet hebben de camera het door jou gekozen beeldveld nog steeds hebt.

Dus als er mensen hier zijn die in zover contact met sony hebben als je iets nuttigs plaatst zij dit doorgeven.

Had de tekst al ergens anders staan omdat ik niet kon vinden waar een bericht te plaatsen.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Martin,

Ik heb je bericht even verplaatst naar de groep 'camcorders' omdat Sony de Action Cams op de website hier ook onder zet.

Ik zal je idee ook doorgeven.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wifi staat aan om het beeld draadloos op een Live View Remote of een smartphone te reproduceren. 

Je kunt dit moeilijk uitschakelen via een van die toestellen, omdat het de wijze van communicatie met de camera is...

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Had je al wat gehoord over mijn idee??

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @martinh123

Bij de nieuwste actioncams kun je de camera in- en uitschakelen via WiFi.

Dus dat idee was al in ontwikkeling gok ik zo :slight_smile:

Ik ben niet zo thuis in de actioncams dat ik weet of dat ook voor oudere modellen via software update beschikbaar zou kunnen komen. 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Bijna goed Amfion,

Het gaat erom dat je wifi van de camera uit kunt schakelen met een mobile telefoon.

Net als je met de mobile telefoon verschillende instellingen kunt doen die dan weer doorgevoerd wordt in de camera.

Wel mooi dat je de camera kunt inschakkelen als hij uit staat. 

Maar goed misschien komt het er nog wel een keer.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Er moet wel wat te wensen overblijven natuurlijk :slight_smile: