annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

foutmelding: kan geen HD-film opnemen

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
ErikDG
Bezoeker

foutmelding: kan geen HD-film opnemen

Ben sinds januari 2010 blije eigenaar van een HDR-XR550ve en heb tot nu toe zeker geen problemen gehad hiermee, tot nu toe... Nu krijg ik bij openen van de camera volgende melding: "Aantal HD-filmscènes vol. Kan geen HD-film opnemen."

Nochtans heb ik ondertussen alle films en foto's verwijderd via mijn pc én ook nog eens via het aanraakscherm en het menu van de camera. Heb ook al eens de resetknop ingedrukt, maar dezelfde melding blijft opduiken. Vreemd is ook dat ik wel kan opnemen in STD-kwaliteit als ik de instellingen wijzig. Maar ik wil natuurlijk enkel in HD filmen, daarvoor heb ik ook die goeie camera aangeschaft.

Een andere vreemde zaak is dat als ik in het menu "beelden weergeven" aanduid, dat er dan toch nog een gehele lijst van bestanden getoond wordt. Maar als ik dan zo'n beeld wil afspelen via de camera dan verschijnt er "geen geschikte bestanden gevonden". Dus op een of andere manier denkt de camera dat ze er nog zitten en dat de camera vol is, maar anderzijds is die helemaal niet vol. Bij inpluggen in mijn pc leer ik trouwens dat er 222GB vrij is (en 585MB gebruikt).

Iemand een oplossing voor mijn probleem?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
ErikDG
Bezoeker

Blijkbaar moest ik gewoon de harddisk formatteren... toen was het probleem opgelost.

Met dank aan de Sony-helpdesk!

:slight_smile:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_BE.title
ErikDG
Bezoeker

Blijkbaar moest ik gewoon de harddisk formatteren... toen was het probleem opgelost.

Met dank aan de Sony-helpdesk!

:slight_smile: