annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware Idee: Opname Timer!

profile.country.NL.title
lacobo
Nieuw

Firmware Idee: Opname Timer!

Ben in het trotse bezit van maar liefst 7 FDR-AX100's. Uit de hand gegroeide hobby. Bij theatervoorstellingen zet ik die op diverse plaatsen neer, waarna ik in 720P de boel ga editen. Dat geeft me zeeën ruimte om te zoomen, te pannen, etc

Nu heb ik niet altijd toegang meer tot de camera's zo'n half uur voor de show begint (ik zit bijvoorbeeld op het balkon en er staan een aantal camera's beneden. Die zet ik nu een half uur vantevoren aan (voor het publiek binnenstormt). Dat is dus per camera een half uur loze opname.Ik maak gebruik van 128GB SD kaarten, dus het past altijd wel, maar hoe kleiner de bestanden hoe beter natuurlijk.

Idee: Kan Sony een firmware update maken waarin je de opname kunt plannen? Je stelt het aantal minuten in, je pre-start de opname, opname lampje gaat knipperen en als de tijd verstreken is begint de opname pas. Zou erg handig zijn  voor de (semi)pro.

Groet,

Bert

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Bert,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw collectie van camcorders.

Ik zal jouw suggestie doorgeven aan de relevante afdeling.

In elk geval bedankt voor jouw bijdrage.

Met vriendelijke groet,

Amal_S
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Hi Bert,

Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent met jouw FDR-AX100's. Ik zal je feedback doorgeven aan de marketingafdeling.

Groet,

Bryan

profile.country.NL.title
lacobo
Nieuw

Bedankt allebij. Wacht de mogelijke firmware update met spanning af :wink:

VrGr,

Bert.