Deel jouw ervaring!
IK ben in het bezit van een sony HDR-PJ10E. Ik heb nu een probleem dat ik een aantal filmpjes en foto's niet kan importeren via PMB en ook niet meer kan afspelen op de camera zelf.
Ik zie de filmpjes wel gewoon op de camera staan maar de beelden worden aangegeven met ? op de camera.
Probleem is ontstaan na het opnieuw installeren van mijn PC (windows vista) Hierna ben ik vergeten PMB op de pc te zetten maar heb wel de camera gekoppeld. OP de camera werd er toen gevraagd of hij een backup moest maken en toen heb ik maar ja gedaan. Vandaar dat alles ook nog wel op de sd kaart staat maar kan het niet meer afspelen.
Na het instaleren van PMB geprobeerd de bestanden te importeren maar dan krijg ik ook onafspeelbare bestanden.
Ik krijg ook steeds de melding:
TS (AVC)- video backups gevonden op de camera. Selecteer hoe deze video's worden verwerkt.
Opmerking: Video backups worden niet herkend op de camera. NIet alle videao's worden gegarandeerd geimporteerd.
- Verwijderen van het apparaat of medium na het importeren (aanbevolen)
- Verwijderen van het apparaat of medium zonder te importeren
- Op het apparaat of medium laten zonder te importeren
1e optie gedaan, geen resultaat.
Wie kan mij helpen?? het zijn hele dierbare filmpjes van me kinderen.
ps. de bestanden zijn dus naar mijn weten niet gewist en nog steeds aanwezig op de SD kaart.
Hoop dat er een oplossing is...
Is het niet mogelijk om de SD kaart rechtstreeks in je computer te doen? Kan je ze niet daar vanaf kopieeren?
Nee helaas dan zijn ze niet zichtbaar. Ook niet als ik nieuwe filmpjes maak die ik overigens dan wel weer kan zien en kan overzetten.