annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

fdr-x1000v: Opname geluidsnivo zeer laag bij gebruik van Waterdichte behuizing (SPK-X1)

fdr-x1000v: Opname geluidsnivo zeer laag bij gebruik van Waterdichte behuizing (SPK-X1)

Hallo, In augustus heb ik een FDR-X1000V gekocht en deze tijdens de zomer vakantie gebruikt om een aantal opnames te maken., in zowel zwembad als zee. Na gebruik heb ik de camera goed gewassen en droog opgeborgen, Onlangs de camera weer gebruikt en het valt me nu op dat het geluidsnivo bij opnames waarbij de camera in de waterdichte behuizing zit onbruikbaar laag is. Als ik de camera uit de behuizing haal is het geluids nivo prima. Terug kijkend naar opnames die ik deze zomer heb gemaakt, is daarop is het geluidnivo zeer laag, watergespetter en het vast pakken van de camera wordt prima geregistreerd, stem geluid op 50cm is nauwelijks te verstaan?! Deelt iemand deze ervaring? Is er iets te doen om dit te verbeteren? Mvg, Patrick
1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat het ligt aan de behuizing. Omdat deze waterdicht is, is er merkbaar verschil in geluidsopnames met en zonder de behuizing.