annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FDR-AX-33

profile.country.NL.title
theplayerhome
Ontdekker

FDR-AX-33

Ik heb nu al meer dan een jaar een Sony FDR-AX33 videocamera, maar  ik tast nog steeds in het duister hoe ik opnamen daarvan kan bewerken en kan opslaan op de computer en daarna kan bekijken op een smart-tv.

 

Alle opnamen zijn in het MTS-formaat. Die wil ik samenvoegen tot één film met dezelfde beeldkwaliteit: lossless, dus.

Ik heb vele programma's al gebruikt (Handbrake, Movie Maker, PlayMemories enz.enz.) om MTS te converteren naar MP4, maar dat gaat heel moeizaam per fragment of gaat gewoon niet. Dan worden er M4V-formaten van gemaakt. Die worden niet herkend door videobewekingsprograma's en dus kan ik daar geen film mee maken.  Kortom, ik krijg het niet voor elkaar.

Hoe en Waarmee kan ik nu die  MTS-videobeelden samenvoegen tot één MP4-film in dezelfde beeldkwaliteit als het origineel, zonder daarvoor peperdure videobewerkingssoftware te moeten aanschaffen?

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Zou toch proberen PHM te de-installeren en vervolgens een nieuwe installatie te doen terwijl de camera is aangesloten. Een installatie zonder aangesloten camera kan ervoor zorgen dat niet alle functies lekker werken. Het proberen waard, toch?

profile.country.NL.title
theplayerhome
Ontdekker

Nou vooruit, dan. Het is toch een moeizaam proces...