Deel jouw ervaring!
Hoi beste mensen,
ik heb op dit moment een probleem om via de usb in/uitgang met het Playmemories Home programme verbinding te krijgen. Telkens als ik het programma opstart moet ik voor het eerst verbinding maken om het toetel, wat ehcter tot nu toe niet is gelukt. Tot op heden ziet de software via de beide usb in/uitgangen de camera niet.
Mogelijk dat enkele van jullie hier ervaring mee hebben en, niet onbelangrijk, een oplossing kunnen bieden! Ik wacht met spanning af.
Gerard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik weet niet of je Windows XP gebruikt, indien ja, eerst KB955704 van Microsoft downloaden, installeren en alles werkt. Dit is een update voor XP om exFAT bestanden te ondersteunen. Sony camera's met SDHC of SDXC geheugenkaartjes gebruiken de exFAT bestandsindeling die zonder die update niet door XP kunnen gelezen worden. Het heeft mij 5 of 6 uren gekost om dat te vinden. Ik heb pas een HDR-CX730E aangeschaft en had hetzelfde probleem. Groetjes.
Dit probleem is vaak op te lossen door PMH te installeren, terwijl de camera is aangesloten. Laat maar weten of dit werkt.
Ik weet niet of je Windows XP gebruikt, indien ja, eerst KB955704 van Microsoft downloaden, installeren en alles werkt. Dit is een update voor XP om exFAT bestanden te ondersteunen. Sony camera's met SDHC of SDXC geheugenkaartjes gebruiken de exFAT bestandsindeling die zonder die update niet door XP kunnen gelezen worden. Het heeft mij 5 of 6 uren gekost om dat te vinden. Ik heb pas een HDR-CX730E aangeschaft en had hetzelfde probleem. Groetjes.