Deel jouw ervaring!
Is het slim om een 64GB kaart te kopen . Ik ga filmen tijdens wintersport en mountainbiken. Hoeveel minuten film past er op een 32 GB en 64 GB kaart in HQ
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan ongeveer op mijn AS30 1,5 uur film kwijt. Ik heb het dan over een kaartje van 16Gb. Let ook op dat je minimaal class 4 kaatjes gebruikt. Ik zelf gebruik class 10. Als ik jou was zou even Googlen over dit onderwerp, er is genoeg over te vinden. Ik weet niet of het verstandig is om alles op 1 groot kaartje te zetten, stel je voor dat er iets mis gaat. Realiseer je verder dat het inlezen van 64 Gb aan video een behoorlijke klus kan zijn.
Succes met het filmen, misschien dat je een keer een linkje kunt plaatsen van het resultaat!
gr, Ab
Ik kan ongeveer op mijn AS30 1,5 uur film kwijt. Ik heb het dan over een kaartje van 16Gb. Let ook op dat je minimaal class 4 kaatjes gebruikt. Ik zelf gebruik class 10. Als ik jou was zou even Googlen over dit onderwerp, er is genoeg over te vinden. Ik weet niet of het verstandig is om alles op 1 groot kaartje te zetten, stel je voor dat er iets mis gaat. Realiseer je verder dat het inlezen van 64 Gb aan video een behoorlijke klus kan zijn.
Succes met het filmen, misschien dat je een keer een linkje kunt plaatsen van het resultaat!
gr, Ab
Hi Ab,
Hoe lang doe jij erover om 16GB op je computer te zetten? Ik ga in feb op wintersport en wil voldoende geheugen hebben. Ik kan natuurlijk 32 GB nemen en dan de filmpjes overzetten op de macbook om later te monteren. Hopelijk ben ik dan mijn GPS data niet kwijt, aangezien playmemories daar nog niet mee om kan gaan op de mac