Deel jouw ervaring!
Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang. Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?
Is het probleem opgelost met de sub te bekabelen? Heb nog hetzelfde probleem en ben het beu maar ik zou nog zo een kabel moeten kopen.
Mvg
Is de led van de subwoofer na de bekabeling oranje bij jou?
Update: de bekabeling van de subwoofer is perfect! Led is oranje. De achterspeakers zijn nog steeds wireless, of ze van tijd tot tijd uitvallen weet ik niet, ik merk er niks van en dat was met de subwoofer wel effe anders.....
Wat mij betreft is het probleem opgelost.
Herkenbaar probleem. Ervaar ik ook. Nog geen oplossing gevonden. Sony zou dit onder garantie moeten herstellen of anders geld retour doen. Het is immers duidelijk een ondeugdelijk product.
Ik heb problemen met ALLE producten van Sony die ik de laatste 2 jaar heb gekocht. Voor GEEN ENKEL probleem is er een oplossing gekomen. Al maanden bezig met hen voor problemen met mijn 2019 xg9505 tv, ze stoppen gewoon met reageren. Altijd hetzelfde verhaaltje. "Wij gaan u bellen, gelieve ons niet meer te contacteren." Ticket van januari... Laatste contact was 4 weken geleden.
1 oplossing voor de toekomst: nooit geen Sony product meer kopen. Je komt altijd bedrogen uit.
Ook ik heb last van het weg vallen van het geluid uit de achterspeakers. Het valt op dat tijdens een actie film bv Braveheart het geluid tijdens actie om de paar seconden uitvalt en weer terug komt zeer irritant, aan uit om de paar seconde dan weer lang niks dan weer het probleem. Bij actie met zware ontploffingen valt het zwaar tegen, je ziet de ontploffing maar kwa geluid lijkt het op een rotje en ff niks dan weer iets. Zal zeker iedereen afraden om deze set te kopen, wordt tijd dat er een update komt om de connectie te verhogen en sneller te maken. Misschien toch maar over stappen op jbl
Had dit probleem ook met Next van Ziggo. Ik had het vermoeden dat je niet beide apparaten op dolby of surround kunt zetten en ben gaan experimenteren. Dus op de soundbar kiezen voor dolby speaker virtualizer bij audio settings.
Bij de next box audio op volg signaal gezet. Hiermee was mijn probleem opgelost. Ik had regelmatig geen sub. Ook wel eens de rear speakers die wegvielen en na het resetten van de instellingen deden ze het weer.
Ik had het overigens alleen maar met tv/film kijken. Niet met Spotify of iets... Hopelijk heb je hier wat aan?