Deel jouw ervaring!
Ik gebruik de headphones-app in combinatie met de WH-1000XM3. De app werkt goed, maar één ding ergert me: ik krijg voortdurend de melding dat ik Bluetooth aan moet zetten om contact te maken. Die melding moet ik vervolgens steeds weer wegklikken. Ik heb namelijk Bluetooth standaard uit staan en dat wil ik zo houden. Als ik de koptelefoon wil gebruiken, dan zet ik Bluetooth zelf wel aan. Ik heb berichtgeving op de app uitgezet, maar dat helpt niet. Zijn er andere mogelijkheden om die meldingen te onderdrukken?
Onder Android is het mogelijk om de Sony Headphone applicatie "gedwongen te stoppen".
73's
Ik gebruik hem op mijn iPhone en iPad.
Kennelijk blijft de app altijd actief op de achtergrond, want ik krijg die meldingen als ik de app niet geopend heb. Hoe kan je een ongeopende app stoppen?
De iPhone en iPad zijn niet mijn ding zoals je ziet aan m'n avatar, misschien dat een ander lid van de Sony Community je daarmee verder kan helpen.
73's
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden: gewoon Bluetooth aanzetten in de app-instelling. (geef Headphones toegang tot Bluetooth). Die stond uit. Daarmee zet je Bluetooth op de iPhone niet continu aan, maar dit lijkt genoeg om verlost te worden van die meldingen.
Dank je van je feedback,
mogelijk hebben ander gebruikers van de Sony Community ook iets aan je ontdekte oplossing.
73's
Te vroeg gejuicht, Headphones blijft zeuren om Bluetooth ook als je de koptelefoon niet gebruikt en de app niet hebt geopend. Dit gebeurde eerder niet. Misschien een bug in de laatste update?