Deel jouw ervaring!
Sinds de laatste update van Apple OS krijgt de HAP Music Transfer geen verbinding meer met de speler HAP-Z1ES. De speler wordt nog wel gezien in de 'Finder', maar elke verbinding mislukt. Ik lees her en der dat dit een bekend probleem is. Graag verneem ik of Sony bezig is met een update van de software.
Dit probleem komt met grote regelmaat voor als Apple et OS weereens aanpast, dit zal hoogstwaarschijnlijk aangepast worden door Sony in de toekomst.
73's
Ik mag het hopen. Het probleem speelt al maanden (diverse fora staan er mee vol). Ik kan nu geen muziek overbrengen naar de speler. Ik vind het erg jammer dat Sony zo laconiek is met dit soort updates.
Mijn Xperia Companion kan ook al geen data meer zien op mijn telefoon. Ik heb een Xperia 1, dat lijkt me geen verouderd model. Als Sony zo lastig blijft voor Apple gebruikers, dan is voor veel gebruikers niet future proof. Sony moet het nu toch echt hebben van trouwe aanhang.
Dus als Appeltje zijn OS structuur weer eens aanpast, dan is het de schuld van Sony dat de randapparatuur niet meer werkt!!!
Beetje omgekeerde wereld toch?
73's
Geen idee. Echter is het alleen de Sony Software die niet meer werkt, al de overige software werkt feilloos. Ik denk dat Sony software voor de Mac wat buggy in elkaar wordt gezet en dan bij een update niet meer werkt.
De HAP-Z1ES wordt in het netwerk niet meer geaccepteerd. Overigens belooft Sony al maanden dat er een update komt (zie Amerikaanse websites), maar helaas...
Heb de Z1ES nader bekeken, ik zie een USB-poort op de achterzijde aanwezig. Al eens geprobeerd om via deze poort muziek over te zetten, desnoods via een USB-stick.
suc6 ermee,
73's