- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
fotografowanie fajerwerków sony NEX-5
witam proszę o podanie w miarę dobrych ustawień do fotografowania fajerwerków czy opcja BULB to to samo co 1/4000?? jestem zielona zaczynam dopiero czytać o wszystkim co dotyczy fotografii ale mam nadzieję że są tu mądrzy ludzie:) dzięki z góry a poza tym niedługo koniec roku więc może przyda się nie tylko mnie ta informacja:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
dorcia77 napisał(a):
witam proszę o podanie w miarę dobrych ustawień do fotografowania fajerwerków czy opcja BULB to to samo co 1/4000??
Sposobow fotografowania fajerwerkow jest tak samo duzo ilu fotografujacych. Masz aparat, na ktorym mozesz ogladac efekty na biezaco i korygowac nastawy. Przy krotkich czasach naswietlania musisz wstrzelic sie w moment rozblysku fajerwerku, przy dluzszych nie musisz byc tak precyzyjna. Przy krotkich czasach uzyskasz punktowe zrodla swiatla, przy dluzszych czasach rozblysk bedzie mial ogon. Mozesz fotografowac przy czasie 1/60 jak i bulb (czas ten oznacza, ze migawka jest otwarta tak dlugo jak dlugo masz wcisniety przycisk spustu; poniewaz trudno jest tak dlugie czasy utrzymac z reki i do tego jeszcze manewrowac palcami przy spuscie najczesciej tego czasu uzywa sie gdy aparat jest na statywie a wyzwalanie migawki odbywa sie za pomoca wezyka spustowego lub pilota zdalnego sterowania). Eksperymentuj bo masz taka mozliwosc. Kazdemu bedzie sie cos innego podobac.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
dziękuję za szybką odpowiedź właśnie dzisiaj będę testować może coś z tego wyjdzie dokładnie za dwie godziny zaczyna się pokaz za moimi oknami więc może coś z tego wyjdzie testuje aparat od niedawna dzisiaj kolejna lekcja:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS