Deel jouw ervaring!
Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.
Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is.
@BuildIn76 schreef:
Daarbij....is het natuurlijk belachelijk dat dat probleem nog niet
verholpen is na 5 jaar! Want welk persoon in Nederland zou nou denken:
"Hey!?... Ik heb geen verbinding...Laat ik nou als eerste eens als
landinstelling Belgie kiezen...!"...
Wordt sinds 05-08-2020 op de ondersteunings pagina van de Bravia TV's die dit probleem sinds kort hebben, ook in de diverse recente topic's wordt de oplossing gegeven.
73's
Als je gewoon eens de ondersteuning van Sony vraagt, zoals ik dat gedaan heb, dan is dat de oplossing.
Vervelend misschien? Ja, maar Sony heeft keurig een oplossing verzorgd die werkt.
Had daarna nog een probleem met het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Dit ook nagevraagd bij Sony, ook dit is netjes beantwoord en opgelost.
Wel is het zo dat het Sony zou sieren om dit met een volgende patch op te lossen.
Man man man, als je er niet uitkomt MAIL SONY i.p.v. te zoeken en te zeuren op een forum.
Same!!!!!
Hoe kan je het oplossen???