Deel jouw ervaring!
Sinds ongeveer een week heb ik geen geluid meer als ik Videoland kijk. Eerder was dit geen probleem. Bij andere apps als Disney en Netflix heb ik nog gewoon beeld en geluid. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een mogelijke oplossing:
- Verwijder de Videoland applicatie.
- Geef de XH8077 een "Powerreset" (groene knop ingedrukt houden).
- Installeer de Videoland applicatie opnieuw.
suc6 ermee,
73's
Wel heel weinig info, nog steeds hebben we geen glazenbol beschikbaar.
- type TV
- eventueel gebruik van Home Theater of soundbar
Eventueel de Videoland applicatie deinstalleren (inlog gegeven!!!), daarna deze weer opnieuw installeren.
suc6 ermee,
73's
Het kan te maken met je geluidsdoorvoer. Daar is wel meer informatie nodig dan wat je nu geeft, om bij te adviseren.
Kijk eerst eens wat de geluidsdoorvoer op je TV nu is.
Kan zijn dat hij probeert om 5.1 door te geven terwijl je geluidssysteem maar 2.0 is.
Ik heb t zelfde probleem. Heb een Sony Bravia , gebruik de boxen van tv, geen surround systeem. Heb wel beeld, geen geluid. Cache,geheugen van de app gewist, account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Via ziggo box kan ik wel Videoland kijken.
Om je mogelijk te kunnen helpen, hebben we weinig aan het gegeven Sony Bravia.
Is het mogelijk om het type met ons te delen, we hebben helaas nog steeds geen glazenbol ter beschikking.
73's
Ja hoor, geen probleem
een kd-43xh8077
Al eens een restart van de TV geprobeerd?
Hou de Aan/Uitknop op de afstandsbediening lang ingedrukt, totdat er menu op TV komt, daar kiezen voor opnieuw opstarten.
wow, en dit helpt idd. Top, dank je wel voor de tip👍
Ik kreeg de Videoland. App niet verwijder, kon wel de cache legen en had in en uitgelogd. Maar de reset van de tv was de oplossing. Dus iedereen bedankt voor de input.