Deel jouw ervaring!
Het kan alleen zonder mediabox wanneer je een CI+ module kunt gebruiken. Dan gebruik je de interne tuner van de TV en is ook vergelijkbaar met hoe het "vroeger" werkte.
KPN biedt dit niet aan en werkt alleen met een mediabox. Hier is geen handige oplossing voor. Enige wat helpt is CEC inschakelen op de TV en de mediabox. Dan kan het altijd teruggeroepen worden met een druk op de knop van de AB van de mediabox.
ik heb een ziggo mediabox en een ziggo abbonement.ik heb nu de tv gekoppeld aan de ziggo afstandsbediening.maar als mijn moeder verkeerd de afstandsbediening drukt weet ze geen raad meer. een oplossing hiervoor zou voor mij fantastisch zijn.
Ziggo werkt ook met een CI module. Bel de klantenservice van Ziggo om te vragen of ze dat om kunnen zetten in haar abonnement.
Heb je maar 1 AB.
@m.beks Hier hebben wij ook met Ziggo een CI+ module, makkelijk alles op de TV met één afstandsbediening.
@m.beks schreef:
ik heb een ziggo mediabox en een ziggo abbonement.
De mediabox de deur uit doen en de coax in de TV doen.
De FTA (dezelfde kanalen als op analoog) digitale kanalen direct inlezen (4444), zo heb je geen mediabox of CI+ module nodig, ze komt tenslotte van analoog af.
73's