annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

vraag over mijn KD-49xg8196 tv digitaal setup menu

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

vraag over mijn KD-49xg8196 tv digitaal setup menu

Goedemiddag ik heb een vraagje over mijn tv in digitaal setup optie zie ik technische instellingen staan. als ik daar op klik zie ik de optie auto service update die staat aan dat is goed lijkt me maar mijn vraag is nu zie ik nog een optie service vervanging die staat uit maar wat doet dat? en moet dat aan of uit alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helemaal onderin staat "kanalen aanpassen", hier is het mogelijk om in/uit te schakelen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In deze line (ATV2) met de laatste firmware is het mogelijk dat als deze instellingen op "aan" staat dat dit problemen geeft.

 

zie ook dit topic 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

beste pa3eia Expert.

 

bedankt voor je reactie hij staat op dit moment aan.

Maar nu wil ik graag weten wat deze optie doet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vanuit de helpgids:

Automatische updates van diensten configureren

Wij raden u aan [Auto service update] in te stellen op [Aan] om het mogelijk te maken dat nieuwe digitale diensten automatisch worden toegevoegd zodra ze beschikbaar komen.

  1. Druk op de HOME-knop en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Zender installatie] — [Digitaal Set-up] — [Technische instellingen] — [Auto service update] — [Aan].

Als deze optie is ingesteld op [Uit], wordt u in een melding op het scherm op de hoogte gebracht van nieuwe diensten en worden de diensten niet automatisch toegevoegd.

 

Deze functie staat op dit moment op de XE9005 hier op uit, vanwege de problemen die met de laatste update voordoen (zie eerder genoemde topic link.


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

pa3eia expert,

 

bedankt voor je reactie ik heb nog even een vraag over de banner sony select als ik heb verwijdert.

dan komt hij bijvoorbeeld weer terug na opnieuw opstarten van tv of aan zetten hebben jullie dit ook sinds oreo

is dit uit te schakelen?

 

alvast bedankt weer

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helemaal onderin staat "kanalen aanpassen", hier is het mogelijk om in/uit te schakelen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!