annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

uitgebreide handleiding Sony KD-55AF8

OPGELOST
profile.country.NL.title
Marinus06
Ontdekker

uitgebreide handleiding Sony KD-55AF8

L.s,

Wij hebben sinds 2 jr deze iTV....de bijgeleverde handleiding is miniem (weer mbt installeren en problemen).

Hoewel ik redelijk overweg kan met de menustructuur en de funcies (terugkijken/opnemen e.d.), ben ik niet thuis in de Apps.

Hoe je met name met Youtube om moet gaan; iets kan bekijken (Eurovisie songfestival R'dam)...geen idee.

Of het het alleen naar het menu gaan en dan op Apps klikken en dan alleen YouTube aanklikken??

 

Dit is maar 1 voorbeeld maar ik kan nergens op i'net een uitgebreide handleiding vinden die alle functies en instellingen beschrijft.

Wie kan mij op het goede spoor zetten??

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Helpgids" voor de AF8 is beschikbaar op de Sony ondersteunings pagina van de AF8, waar je ook eventueel kan controleren of de firmware up-to-date is van de AF8.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Helpgids" voor de AF8 is beschikbaar op de Sony ondersteunings pagina van de AF8, waar je ook eventueel kan controleren of de firmware up-to-date is van de AF8.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Een handleiding hoe je YouTube moet gebruiken is er niet, dat werkt bijna hetzelfde als op een computer of telefoon.

Je moet eerst de app op de TV openen en daar op Zoeken klikken en dan bijv. Songfestival invullen.


Hier is wel een beknopte handleiding van de TV: https://helpguide.sony.net/tv/faep1/v1/nl/index.html


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Marinus06
Ontdekker

Bedankt!! Ik ga ermee aan de slag!

profile.country.NL.title
Marinus06
Ontdekker

m,

bedankt!! Ga ermee aan de slag!!