Deel jouw ervaring!
L.s,
Wij hebben sinds 2 jr deze iTV....de bijgeleverde handleiding is miniem (weer mbt installeren en problemen).
Hoewel ik redelijk overweg kan met de menustructuur en de funcies (terugkijken/opnemen e.d.), ben ik niet thuis in de Apps.
Hoe je met name met Youtube om moet gaan; iets kan bekijken (Eurovisie songfestival R'dam)...geen idee.
Of het het alleen naar het menu gaan en dan op Apps klikken en dan alleen YouTube aanklikken??
Dit is maar 1 voorbeeld maar ik kan nergens op i'net een uitgebreide handleiding vinden die alle functies en instellingen beschrijft.
Wie kan mij op het goede spoor zetten??
Opgelost! Ga naar oplossing.
De "Helpgids" voor de AF8 is beschikbaar op de Sony ondersteunings pagina van de AF8, waar je ook eventueel kan controleren of de firmware up-to-date is van de AF8.
suc6 ermee,
73's
De "Helpgids" voor de AF8 is beschikbaar op de Sony ondersteunings pagina van de AF8, waar je ook eventueel kan controleren of de firmware up-to-date is van de AF8.
suc6 ermee,
73's
Een handleiding hoe je YouTube moet gebruiken is er niet, dat werkt bijna hetzelfde als op een computer of telefoon.
Je moet eerst de app op de TV openen en daar op Zoeken klikken en dan bijv. Songfestival invullen.
Hier is wel een beknopte handleiding van de TV: https://helpguide.sony.net/tv/faep1/v1/nl/index.html
Bedankt!! Ik ga ermee aan de slag!
m,
bedankt!! Ga ermee aan de slag!!