Deel jouw ervaring!
Het gebeurt regelmatig dat tijdens het kijken naar een programma eerst het geluid wegvalt en vervolgens het systeem helemaal opnieuw wordt opgestart. Dus iedere keer weer terugspoelen om de gemiste informatie alsnog te bekijken.
Is dit een standaard proces?
Misschien even vermelden, hoe, wie wat en waar?
Dus welke TV precies e.d.
Om je eventueel te kunnen helpen is meer info nodig:
- typenummer
- activiteit op het moment van de her start.
We hebben helaas nog steeds geen glazenbol ter beschikking.
73's
Als dat niet helpt haal dan eens een nacht de stekker uit de TV.
Dat zelfde probleem heb ik ook gehad met mijn Sony tv de KD-55AG8 en het werd steeds erger, soms was het even rustig maar de laatste tijd weer veel last gehad net zoals bijna in het begin. zelf uit en aan gaan soms beeld weg en geluid en constant maar opnieuw opstarten, wel tig keer terug gebracht naar fabrieksinstelling maar nee het mocht niet baten. Ook nooit echt serieus genomen. Misschien was het wel een maandagochtend of vrijdagmiddag tv???
ik heb na vijf jaar mijn verlies genomen en ik ben weer terug gegaan naar een LG oled na een uitstapje Sony en die keuze bevalt me werkelijk weer prima. Wel jammer dat het zo gegaan want Qua beeld was het wel een mooie tv. succes en ik hoop dat er nu misschien wel iets is om het op te lossen voor je.
Ik zal het proberen en hopen dat dit de oplossing is. Hoop dat ik meer geluk heb dan de Fam. Noorlander.......
Kan het mogelijk een HDMI probleem zijn?
Wat is er allemaal aangesloten op de HDMI-poorten van de XF9005?
73's
Niets bijzonders: KPN TV, Sony DVD player, Sony Soudbar, Oticon ringleiding.
Waarschijnlijk is de KPN-box de grote boosdoener, ontkoppel deze KPN-box eens tijdelijk en gebruik de tijdelijk eens de KPN applicatie uit de Playstore die na behoren functioneerd.
suc6 ermee,
73's