annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia XR-65X95J waar is fysieke aan/uit knop?

profile.country.NL.title
Bassiejan
Ontdekker

Sony Bravia XR-65X95J waar is fysieke aan/uit knop?

Ik heb een paar weken de Sony Bravia XR-65X95J.

Ik kan met afstandbediening het aan en uit zetten.

Nu ben ik op zoek naar de fysieke aan/uit knop. De handleiding meldt dat ik dan de klep aan de linkerzijkant moet verwijderen. Het plaatje doet denken dat die klep in het midden van de tv links zit.

Maar ik zie wel schroeven maar geen klep.

Ik zie wel een klepje helemaal linksonder de TV aan de achterkant. Maar die klep krijg ik er niet af zonder geweld te hoeven te gebruiken. Misschien zit daar de aan/uit schakelaar onder, en zo ja, hoe krijg ik die klep eraf? Ook handig: die klep zit onder de linkervoet van de TV (die voet kan ik er wel afschroeven natuurlijk).

Bij de PlatteTV.nl winkel waar ik het gekocht heb, wisten ze het ook niet. Op internet heb ik gezocht maar daar weet niemand het. In al de revieuws wordt er niet over gerept. Is een soort geheim: waar zit die aan/uit knop?

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Bassiejan
Ontdekker

Weet je zeker of dat de TV echt uitzet, of dat het toch in standby gezet wordt? Als je de TV met de groene knop van de afstandsbediening kan aanzetten dat is het toch in standby. Dan helpt alleen de stekker eruit halen om het echt helemaal uit te zetten. Ik vermoed dat het toch in standby staat.