annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Telenet digicorder bedienen met afstandsbediening Sony

christoph_cr
Nieuw

Telenet digicorder bedienen met afstandsbediening Sony

Het lukt me niet meer om mijn telenet digirecorder te gebruiken met de afstandsbediening van mijn Sony Bravia tv. Nochtans heeft dit bij eerste installatie wel even gewerkt. Bij het instellen van de kabel/satelliet receiver kan ik met de afstandsbediening geen andere kanalen selecteren. Heb al geprobeerd met herinstallatie, op andere HDMI poorten,...niks lijkt te werken. spijtig want nu blijven 2 remotes nodig

Tags (1)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het bedienen van externe Telnet Digirecorder gaat niet via het Infra-rood signaal van de afstandsbediening, maar via de HDMI-verbinding.

Meestal is het externe apparaat niet geschikt voor bediening via de HDMI-verbinding, op het aan/uit van het externe apparaat na.

 

Sony Bravia TV (type???), we hebben nog steeds geen glazenbol ter beschikking helaas.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

verwijderd...

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.BE.title
pidebuc
Nieuw

Daar deze post onbeantwoord gebleven is, stel ik graag dezelfde vraag opnieuw:

 

Bij de installatie van m'n nieuwe Sony Bravia XR-55A83J heeft deze de gegevens overgenomen van de aangesloten digicorder (via HDMI4 gekoppeld). Ik verwachtte dat bij het indrukken van de TV knop en het kiezen van een ander kanaal en OK dat de digicorder dan ook automatisch omschakelt naar het gekozen kanaal. Dit lijkt niet te kloppen.

 

Is het mogelijk via de Sony de kanalen om te schakelen?

Pieter

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens deze vraag gesteld bij Telenet forum/community of dat de bediening in de software via de HDMI-poort aanwezig is in de digicorder?


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!