Deel jouw ervaring!
Sinds een maand in het bezit van een KD55 A89. Lang getwijfeld tussen de LG 55CX en deze. Uiteindelijk gaven een aantal opmerkingen over de motion-issues de doorslag. En laat dat nou datgene zijn waar ik niet tevreden over ben.
Diverse programma's van zowel NPO als commerciële zenders leveren een niet-trillingsvrij beeld op bij wat snellere shots.
Programma's als Draadstaal, Kassa (de reportages, niet de studiobeelden), Reizen Waes (nogal schokkerig) en zondagavond Zondag Met Lubach voldoen niet wat mij betreft. Bij dat laatste programma heb je steeds naar links verschuivende dia’s. Op die momenten zeer trillerig/schokkerig beeld.
Het bizarre is dat zowel Champions League als Europa League eigenlijk perfect gaan. Talkshows probleemloos, een nieuwe serie als Red Light ook, net als WIDM. Op Netflix kijk ik op dit moment Vis a Vis en ondanks dat dat er gaaf uitziet ook af en toe glitches.
Het maakt niet uit of ik kijk via CII-module of Ziggo Next.
A89 is bedraad verbonden met mijn netwerk en zowel de TV en Ziggo Next zijn via HDMI verbonden met Onkyo TX-NR609
Ben ik de enige dit soort ervaringen heeft, want ik lees er op dit forum eigenlijk niks over. Kan het een instellingskwestie zijn? Netwerkissue?
Beeldmodus: Bioscoop
Motionflow: Auto
@HermanLR Een Herstart via de groene knop ingedrukt houden heb je al gedaan?
Zoja dan zou ik ‘m eens terug zetten naar de fabrieksinstelling;
https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/articles/00159906
Ja, groene knop al een keer of drie "gebruikt".
Ik ga morgen de andere tip proberen.
Dank! Ik zal het resultaat posten.