annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opgenomen programma krijgt titel van het programma ervoor.

profile.country.NL.title
ferwolf60
Nieuw

Opgenomen programma krijgt titel van het programma ervoor.

Ik heb sinds kort de Sony TV 65HX9005 waar ik een SSD harde schijf op heb aangesloten om programma's op te nemen. Ik heb tv van Trined dat werkt via coaxkabel. Ik kan een andere zender kijken terwijl er een andere zender wordt opgenomen, helemaal top!  Ook werkt het opnemen heel makkelijk dat kan vanuit de digitale tv gids. Ik kan ook nazien wat ik ga opnemen, en hier staat de juiste titel. De volgende dag wil ik het programma kijken en dan zie ik de titel er niet bijstaan ,maar een hele andere titel. Als ik het programma opstart is het wel wat ik geprogrammeerd heb. Een voorbeeld waar het fout gaat is het programma "Vintage Tech Hunters" op History NL channel, komt iedere werkdag om 6:55 en die krijgt na opname de titel  "American Pickers". Ik neem het programma niet eerder op, dus de opname wordt om 6:55 gestart. Hoe kan ik dit voorkomen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@ferwolf60  schreef:

Ik neem het programma niet eerder op, dus de opname wordt om 6:55 gestart. Hoe kan ik dit voorkomen?


De tijd in het digitale signaal loopt vele seconden achter op de werkelijke tijd in de XH9005.

De tijds verschillen kunnen heel groot zijn tussen de digitale signalen. Mooi voorbeeld nu is het juichen van het vieren van een doelpunt, sommige buren lopen voor en sommige achter.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ferwolf60
Nieuw

Als jouw theorie zou kloppen, zou je ook geen opname-uitbreiding aan het begin van de film toe kunnen passen, want 5 minuten voor de film is het andere programma nog aan de gang, dan zou je altijd die titel krijgen. Naar mijn mening heeft Sony het verkeerd gemaakt en moet niet op moment van opnemen de titel ophalen, de titel is dan allang bekend, daar heb ik voor gekozen toen ik het programma op wilde nemen. Ter verificatie kijk ik ook wel eens wat ik op ga nemen en dan zie ik wel de juiste titel staan.  Maar als het niet kan dan moet ik er maar mee leven, ik zou dan zelf wel handmatig de titel aan willen kunnen passen, ik neem nogal veel films op, dan weet ik tenminste wat ik op heb genomen, maar dat is volgens mij ook niet mogelijk. Nu heb ik een hele lijst films en moet ik ze starten om te zien welke film het is.