annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix start soms niet op vanaf afstandsbediening

profile.country.NL.title
Siempj
Ontdekker

Netflix start soms niet op vanaf afstandsbediening

Hoi,

Onlangs een nieuwe Androide 43XH8505 TV gekocht en na een tijdje startte Netflix soms niet meer op met de Netflix-knop op de afstandsbediening (RMF-TX500E). Het beeld blijft zwart en alleen het witte aan-lampje brand. Ik krijg Netflix ook niet meer via de diverse menu's op de TV opgestart en zelfs niet meer via mijn tablet en de ingebouwde chrome cast op de TV. Overigens functioneren alle andere apps wel gewoon. De enige optie om Netflix op te starten is, vreemd genoeg, eerste via de tablet Youtube op te starten en dan via de tablet Netflix waarna de bediening van Netflix via de diverse TV-menu's weer normaal verloopt.

Overigens werken de diverse herstart-opties en de herinstallatie-optie ook, maar het kan niet de bedoeling zijn dat ik dit een paar keer per week moet herhalen. Deze mogelijkheden heb ik van de diverse helpdeskmedewerkers waar ik inmiddels contact mee heb gehad, aangeboden gekregen. Ik zit nu in de fase dat ik het advies krijg een afspraak te maken met de reparatiedienst.

Herkent iemand dit probleem en weet je soms wat de oorzaak hiervan is?

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Siempj  schreef:

Overigens werken de diverse herstart-opties en de herinstallatie-optie ook, maar het kan niet de bedoeling zijn dat ik dit een paar keer per week moet herhalen.

 


Voer je de herstart uit d.m.v. een "powerreset" (groene toets ingedrukt houden)?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!