annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Met afstandsbediening van 55AG9 tv ontvanger HMB 2260 bedienen

OPGELOST
profile.country.NL.title
jeroen733
Ontdekker

Met afstandsbediening van 55AG9 tv ontvanger HMB 2260 bedienen

Hallo,

 

Sinds kort kan ik opeens niet meer mijn tv ontvanger van het merk Arcadyan model HMB 2260 bedienen. Voorheen deed dat het gewoon maar de tv vindt het merk Arcadyan niet als ik de kabel/satellietreceiver zoek in de instellingen. 

 

Ik zou het weer graag zo in willen stellen dat ik ooķ gewoon van zender kan wisselen met de Sony ab.

 

Heb mijn versterker via earc aangesloten en de ontvanger direct met hdmi op de tv.

 

Iemand suggesties?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Powerreset is de Aan/Uitknop op de afstandsbediening ingedrukt houden totdat er een menu op het TV scherm komt, daar kiezen voor Herstart TV.

Als dat niet helpt, kun je ook eens de ontvanger met HDMI aansluiten op de receiver en juiste ingang kiezen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk doet er een HDMI-probleem voor tussen de 3 aangesloten apparaten.

Ontkoppel eens tijdelijk de versterker en start de AG9 opnieuw op d.m.v. een "Power reset".

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jeroen733
Ontdekker

Dank voor de snelle reactie! Wat bedoel je precies met een power reset? Stroom er helemaal vanaf?

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Powerreset is de Aan/Uitknop op de afstandsbediening ingedrukt houden totdat er een menu op het TV scherm komt, daar kiezen voor Herstart TV.

Als dat niet helpt, kun je ook eens de ontvanger met HDMI aansluiten op de receiver en juiste ingang kiezen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
jeroen733
Ontdekker

Dank! Dat ga ik proberen.

 

Ik had de ontvanger naar mijn receiver lopen, en de receiver dan via eARC aan de tv gekoppeld.

In een poging het op te lossen had ik nu mijn ontvanger direct op de tv aangesloten.

 

Maar ik ga eerst de powerreset eens proberen.

profile.country.NL.title
jeroen733
Ontdekker

Een powerreset was voldoende. Daarna kon ik de ontvanger weer opnieuw instellen, dat kon daarvoor niet. Gelukkig werkt het weer!

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Fijn te horen dat het is gelukt!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________