- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tot mijn schrik kwam ik erachter dat er meerder dode pixels in mijn TV scherm zitten!
Dit kan in mijn ogen niet in 1 dag optreden, maar kwam hier toevallig achter en tel er zomaar 10.
Tot overmaat van ramp is per 17 oktober 2021 mijn garantie verlopen en heb toch aan Sony een oplossing gevraagd, aangezien dit in mijn ogen al aanwezig moet zijn geweest in de garantieperiode...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geaccepteerde oplossingen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mogelijk dat de winkel van aankoop iets kan regelen, deze is tenslotte aan de garantie te voldoen.
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Uiteindelijk opgelost door de koop ongedaan te maken.
Heeft enorm veel moeite gekost door de slechte communicatie van zowel Sony als de MediaMarkt.
Nu op zoek naar een nieuwe TV, voorlopig even geen Sony meer, want de klantenservice is echt waardeloos, om maar te zwijgen van de MediaMarkt.
Door maar continu te blijven bellen, is de tv gisteren ingeleverd en gaat retour naar de leverancier.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb Sony support benaderd en hoop echt dat dit opgelost gaat worden.
Al ruim 30 jaar koop ik allerlei Sony producten, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt 😭
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wel apart dat je er dan pas na 2 jaar achter komt?
__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is ook zo frustrerend...
Had ik het maar eerder gezien...
Vanaf je bankstel valt het niet op, maar nu je weet dat ze er zitten.....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je er twee jaar geen last van hebt gehad, zul je er de komende jaren ook geen last van hebben.
__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Als je weet dat er dode pixels in je (dure) Oled tv zitten, dan ga je je eraan ergeren.
Ook weet ik niet of dit zich uit gaat breiden naar nog meer en wel zichtbaar gaat worden vanaf mijn kijkafstand.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Uiteindelijk opgelost door de koop ongedaan te maken.
Heeft enorm veel moeite gekost door de slechte communicatie van zowel Sony als de MediaMarkt.
Nu op zoek naar een nieuwe TV, voorlopig even geen Sony meer, want de klantenservice is echt waardeloos, om maar te zwijgen van de MediaMarkt.
Door maar continu te blijven bellen, is de tv gisteren ingeleverd en gaat retour naar de leverancier.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mooi dat het naar behoren is opgelost, bedankt voor je feedback.
73's
Thanks about the Kudos!!!