annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55XE9005 na softwareupdate start hij traag op

profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

KD55XE9005 na softwareupdate start hij traag op

Na de softwareupdate van een paar maanden geleden start mijn TV helemaal van voren op. Dus met het Android logo en Sony logo. Voorheen had ik deze schermen helemaal niet.

Ook moet ik elke keer als ik mijn TV aanzet in de VLC app mijn inloggegevens voor mijn netwerk invullen.

Het lijkt alsof mijn TV niet meer in standby modus blijft staan maar helemaal uitschakelt elke keer.

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

Bij Google en Netflix is het de login om in de app te komen en bij VLC is het de login om in het netwerk te komen.

Ik vind het ook zo toevallig dat beide problemen net na de vorige software update zijn begonnen.

 

Op het forum bij VLC was het probleem ook al eerder aangemeld en ook nog niet opgelost. Ik heb nu daar de vraag opnieuw gesteld omdat de tread al een tijdje oud was.

 

Ik heb vandaag een file manager app geprobeerd en die onthield ook de inloggegevens van het netwerk niet.

 

Op het VLC-forum werd als alternatief de Kodi media player gegeven. Daar ga ik het nu maar eens mee proberen.

In ieder geval hartstikke bedankt voor je hulp. Het probleem is in ieder geval al half opgelost!!  

 
profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

Is de 1x per week Power reset  ook op de af8 een aanbeveling?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is verstandig om regelmatig (meerdere x per week) een Power Reset uit te voeren d.m.v. de groene knop of via Home maar niet door de stekker uit het stopcontact te halen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
8069436449
Ontdekker

herhaalde zelfde logo

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@8069436449  schreef:

herhaalde zelfde logo


Zoals je 1e post uit 2017 begrijp ik deze post ook helaas niet.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!