annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55XE9005 na softwareupdate start hij traag op

profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

KD55XE9005 na softwareupdate start hij traag op

Na de softwareupdate van een paar maanden geleden start mijn TV helemaal van voren op. Dus met het Android logo en Sony logo. Voorheen had ik deze schermen helemaal niet.

Ook moet ik elke keer als ik mijn TV aanzet in de VLC app mijn inloggegevens voor mijn netwerk invullen.

Het lijkt alsof mijn TV niet meer in standby modus blijft staan maar helemaal uitschakelt elke keer.

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

De update is gelukt. Nu moet mijn TV weer een hele tijd uitstaan voordat het eventuele probleem zich weer voordoet. Dus morgen weet ik meer.

 

Door op te starten met de TV-toets start hij sneller op, geen Sony en Android-scherm. Maar ik moet nog steeds mijn inloggegevens toevoegen bij de VLC app. Dus het probleem is gedeeltelijk opgelost!!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het updaten via USB gelukt is, en ook het toewijzen van de TV-toets aan de juiste ingang.

 

Kan het niet zijn dat het inlog probleem aan de VLC app ligt, de XE9005 onthoud waarschijnlijk wel je inloggegevens van bijv. de Google Playstore?

 

Tip: voer minimaal 1x per week een "powerreset" uit om de XE9005 optimaal te houden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

De TV-toets was al toegewezen aan de juiste ingang.

 

Bij de Playstore hoef ik niet in te loggen inderdaad. Maar van de andere kant de inlogproblemen met de VLC app zijn wel begonnen na de vorige software update.

 

Bedoel je met een powerreset om opnieuw op te starten vanuit het instellingen menu?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat het account van VLC in Home - Instellingen - Accounts. Zo niet, probeer het VLC account toe te voegen.

 

Een powerreset zoals je misschien al heb gelezen (Zoek functie gebruikt) hier in de Sony Community.

Simpel maar toch effectief, de groene toets van de afstandbediening ingedrukt houden totdat het scherm van de XE9005 uit gaat en opnieuw opstart.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

De softwareupdate heeft het helaas niet opgelost.

 

Ik kan daar alleen Google accounts toevoegen volgens mij. 

 

Ik had inderdaad de powerreset al gevonden, sorry voor het vragen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook hier zie ik niet alle accounts en inlogs in de toestellen maar worden wel onthouden.

 

Denk dat het niet onthouden van de inlog en wachtwoord een probleem van VLC is, worden alle andere applicatie's  wel onthouden? VLC het toch ook wel een forum of Community voor vragen of problemen van de gebruikers.

Zie trouwens dat VLC afgelopen 7 april geupdate is.

 

Niet sorry zeggen voor het vragen, was meer om de zoekfunctie weereens te promoten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

Ik heb de laatste update van 7/4/20 draaien. Ik kan in de instellingen van VLC ook niks vinden over inloggegevens.

Ik zal inderdaad eens op de fora van VLC gaan zoeken.

profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

VLC is eigenlijk de enige app die ik gebruik op mijn TV

profile.country.NL.title
Richard_31011970
Ontdekker

Netflix staat er trouwens wel op (gebruik ik eigenlijk nooit) maar die onthoudt hij wel.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dus bij de Google en Netflix applicatie wordt de inlog en wachtwoord wel onthouden, alleen dus niet bij de VLC applicatie helaas. Dan is het toch duidelijk dat het niet aan de firmware van de XE9005 ligt.

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!