Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds kort deze Sony in huis en wil graag programmas opnemen.
Wellicht een rare vraag, maar ik heb 'oude' berichten gelezen van Sony gebruikers die een stick daarvoor konden gebruiken. Ik probeer het ook en formateren gaat blijkbaar goed, hij geeft ook aan hoeveel ruimte hij heeft (128 stick) maar wanneer je wilt opnemen verschijnt de melding dat er niets zou zijn aangesloten.
Diverse malen geregistreerd/geformatteerd zonder succes.
Er wordt wel gesproken over USB HHD, dat houdt dan automatisch in dat je geen USB stick kunt gebruiken?
Al vast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is mij gelukt! In het instructieboekje heeft men het over HHD-apparaat voor REC-functie, alleen er staat geen afbeelding bij waar die zit en dus had ik het aan de zijkant ingeplugd. Ik heb de tv laten ophangen (met ZiggoCard module) en had verder dus geen idee hoe de achterkant qua aansluitingen uitzag. Verder zoeken op internet kwam ik dit tegen www.sony.com/electronics/support/res/manuals.......
en daar zag ik plaatjes met daarop de beschikbare ingangen. Het was een beetje geklungel om de tv alleen van de wand af te krijgen (ben ongeduldig) en de USB-stick aan achterkant van onderen in te frummelen.
TV de USB-stick laten formateren en registreren en het werkte gelijk.
Dat je tijdens de opname alleen Ned 1-2-3 kunt zappen, zo zij het.
Alleen vreemd dat je niet adhoc op de recordknop kunt drukken en weer zelf laten stoppen, kan alleen in tijds bestekken. Het progameren is zoals het hoort.
Jammer dat die verhelderende plaatjes niet in de bijgeleverde handleiding staan geprint.
20 minuten verbruikt 1,3GB, ik heb er een Sandisk Ultra Flair van 128 GB (na formateren 123GB over) ingestoken.
Ben blij dat het werkt en mijn tv weer aan de muur hangt
Opnemen is alleen mogelijk via de DVB-c tuner, m.a.w. opnemen is niet mogelijk als er een mediabox via een van de HDMI-ingangen.
suc6 ermee,
73's
Het is mij gelukt! In het instructieboekje heeft men het over HHD-apparaat voor REC-functie, alleen er staat geen afbeelding bij waar die zit en dus had ik het aan de zijkant ingeplugd. Ik heb de tv laten ophangen (met ZiggoCard module) en had verder dus geen idee hoe de achterkant qua aansluitingen uitzag. Verder zoeken op internet kwam ik dit tegen www.sony.com/electronics/support/res/manuals.......
en daar zag ik plaatjes met daarop de beschikbare ingangen. Het was een beetje geklungel om de tv alleen van de wand af te krijgen (ben ongeduldig) en de USB-stick aan achterkant van onderen in te frummelen.
Alleen vreemd dat je niet adhoc op de recordknop kunt drukken en weer zelf laten stoppen, kan alleen in tijds bestekken. Het progameren is zoals het hoort.
Jammer dat die verhelderende plaatjes niet in de bijgeleverde handleiding staan geprint.
20 minuten verbruikt 1,3GB, ik heb er een Sandisk Ultra Flair van 128 GB (na formateren 123GB over) ingestoken.
@walrenshi schreef:
H
Blijkbaar gebruik je de DVB-c tuner met een CI+ module op het Ziggo Digitale netwerk.
Tijdens een opname zijn alleen de niet gecodeerde kanalen (vanaf 925) nog te bekijken, dit is een tekortkoming van de CI+ module.
73's