annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XF8096 Update September 2019 geeft problemen

JanGeleen
Nieuw

KD-49XF8096 Update September 2019 geeft problemen

Ik heb de update netjes volgens de regels gedaan, nu alleen maar problemen.

Apps werken niet allemaal meer, installeert geen nieuwe apps en start na enige tijd opnieuw op.

Zelf vind ik alles langzamer werken, de afstand bediening reageert traag.

Ik ben dit niet van Sony gewend en de service wilt de televisie repareren, dus mooi niet.

Ik heb deze televisie gekocht om dat mijn vorige LG al twee reparatie's gehad heeft en ga niet mijn televisie laten repareren als het aan de software ligt.

Sony graag een oplossing.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Erg vervelend dat de tv niet meer naar toebehoren werkt. @pa3eia heb jij misschien een idee waar dit door kan komen?

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een update van september 2019? Bij mij weten is de laatste update van 1 juli 2019.

 

Snap eigenlijk niet wat de TS zijn bedoeling is met zijn post. Blijkbaar heeft hij problemen nadat hij volgens de regels (website/USB?) de XF8096 (handmatig) waarschijnlijk heeft geupdate naar v6.6520.

Het lijkt erop dat de XF8096 nog in de garantie (2 jaar) periode zit, maar de TS heeft geen enkele behoefte aan een (thuis) reparatie vanwege zijn ervaring met de vorige reparatie's van een andere merk TV toestel.

 

En toverstokje hebben we helaas nog steeds niet om te proberen dit soort problemen voor de TS na tevredenheid mogelijk te kunnen op te lossen.

 

Toch maar proberen een schot voor de boog te geven.

 - Ontkoppel alle verbindingen van de XF8096, op de 230V na.

 - Voer de fabrieksreset uit (Home - Instellingen - Opslag en herstel - Fabrieksinstelling terugzetten).

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!