Deel jouw ervaring!
probeer de tv te koppelen aan BT. Hij zoekt tijden,maar vindt nooit iets. Heb het idee dat het niet actief is. Hij geeft bv ook niet mijn iPhone of iPad aan hoewel daar ook de BT dan aanstaat. Heb de filmpjes van Sony bekeken en gevolgd over de werkwijze bij koppelen, maar dit geeft geen soelaas. Heb de tv vandaag ook gereset, nieuwste software zit er op maar dit helpt ook niet. Uiteraard doe ik voor het zoeken de BT op mijn ipad en iphone uit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarschijnlijk bedoel je de KD-43XH8196.
Zoja, volgens de specificatie op de ondersteunings pagina van de XH8196 ondersteunt deze geen A2DP protocol.
Versie 4.2; HID (muis-/toetsenbordverbinding)/HOGP (Low Energy-apparaatverbinding)/SPP (Serial Port Profile).
73's
Aanvulling: koppelen aan de mijn versterken via de BT module “TP-link H100” die het A2DP protokol ondersteunt. Mijn iPad met Spotfy speelt ook daar mee af op mijn versterker.
Waarschijnlijk bedoel je de KD-43XH8196.
Zoja, volgens de specificatie op de ondersteunings pagina van de XH8196 ondersteunt deze geen A2DP protocol.
Versie 4.2; HID (muis-/toetsenbordverbinding)/HOGP (Low Energy-apparaatverbinding)/SPP (Serial Port Profile).
73's
In de handleiding lees ik
“Ondersteunde Bluetooth-profielen
Het tv-toestel ondersteunt de volgende profielen:
Hier staat dus A2DP wel bij.
@KLAAS2616 schreef:
In de handleiding lees ik
“Ondersteunde Bluetooth-profielen
Het tv-toestel ondersteunt de volgende profielen:
- HID (Human Interface Device Profile)
- HOGP (HID over GATT Profile)
- A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)*
- AVRCP (Audio/Video Remote Control Profile)*
- SPP (Serial Port Profile)”
Hier staat dus A2DP wel bij.
Wel alles lezen en plakken, de * (de noot is ook belangrijk)!!!
* De beschikbaarheid is afhankelijk van uw model/regio/land.
Modellen met A2DP- en AVRCP-ondersteuning hebben [A/V-synchronisatie] in [Instellingen] — [Weergave en geluid] — [Audio-uitgang].
De handleiding is ook een algemene Android handleiding, vandaar de *.
De specificatie zijn over het algemeen wat je kan verwachten van toestel.
73's
hallo p3eia,
Bedankt voor je info.
Mag ik een vraag aan je stellen. Kan ik uberhaupt via Bleutooth van de TV streamen naar een versterker? Wat voor soort bt “ontvanger” moet ik dan hebben?
Je mag en kan altijd een vraag stellen.
Met de XH8196 (???) is het onmogelijk om audio via BlueTooth te streamen.
O je stel nu de een andere vraag,
waarom zou je via BlueTooth audio streamen naar een versterker, wat trouwens ook niet mogelijk is.
Er zijn 2 oplossingen voor de audio naar de versterker:
- kabel verbinding
- Bluetooth zender aansluiten op de hoofdtelefoon uitgang van de XH8196.
suc6 ermee,
73's
Beste 3eia,
Zeer bedankt voor je antwoorden. Hier kan ik verder mee. Veel succes en wellicht heb ik ooit nog een andere vraag