annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kan wifi niet meer aanzetten op KD-43XD8099

profile.country.NL.title
wmeer47
Nieuw

kan wifi niet meer aanzetten op KD-43XD8099

Mijn TV is verbonden met een decoder van KPN. Via KPN heb ik TV+. Als ik de KPN decoder losmaak van de TV wil de TV geen verbinding meer maken met internet. KPN geeft aan dat zij het niet kunnen oplossen. Weet iemand hier een oplossing voor?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou je de KPN-box losmaken van de XD8099?

Is de XD8099 ook verbonden met het thuisnetwerk d.m.v. LAN of WiFi?

Staat de tijd in de XD8099 nog wel goed als je de KPN-box losmaakt van de XD8099?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wmeer47
Nieuw

De tijd staat inderdaad fout indien de KPN box niet is aangesloten. Omdat ik de tv ( 2e tv )weinig gebruik kan ik zonder KPNbox. Er is wel een google account aangemaakt, maar dat zie ik alleen als de KPN box aanstaat. Misschien moet ik dat account verwijderen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De account hoeft niet verwijderd te worden.

De interne tijd moet goed staan, het is een bekend probleem in de Sony Community i.c.m een mediabox.

Is de firmware up-to-date?

De tijd is niet aan te passen in de Nederlandse setting maar wel in de Belgische setting na een fabrieksreset.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
wmeer47
Nieuw

Ik heb de tijd correct gekregen door de tv met een netwerkkabel aan het modem te hangen. Krijg desalniettemin wifi niet meer aan de praat. Heb idee dat Google de wifi heeft uitgeschakeld ( of verwijderd) omdat de KPN-box ook al wifi heeft.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nu is de vraag:

Lukt het met de netwerkkabel nu wel om verbinding te maken met internet?

Als je denk dat Google de WiFi heeft uitgeschakelt, dan schakel je de WiFi toch weer in.

De WiFi funcioneerd alleen als er geen LAN verbinding tussen de XD8089 en het modem actief is.

De WiFi module kan ook defect zijn!!!

73's