annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Haperen Netflix en YouTube

OPGELOST
profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Haperen Netflix en YouTube

Sinds een paar weken hapert onze kd55xg8505 tv op Netflix en YouTube. Geluid gaat door maar het beeld staat één a twee seconden stil en dat zo om de 20 seconden. Tv naar fabrieksinstellingen gezet en alle kabels naar modem zijn vervangen en modem is gereset. Op telefoon en pc geen problemen. TV is via WiFi aangesloten en zowel op 2.4 als 5ghz geprobeerd, maar niets helpt. Iemand een suggestie?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Bedankt voor je bericht! Mijn verbinding is meer dan goed gelukkig. Na de tv uit te hebben gezet en ook de stekker eruit te hebben gehaald is het probleem tot nu toe nog niet weer terug gekomen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is de signaalsterkte van het WiFi-signaal in de XG8505?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Signaalsterkte is vol hij staat bekant naast de modem. Ook als ik de modem uitzet blijft Netflix nog een tijdje doorlopen (buffer) en ook met het haperen. Moet iets te maken hebben met de tv zelf lijkt mij!

profile.country.NL.title
b.denouden
Ontdekker

Ik en mijn ouders hebben dezelfde tv en hebben dit probleem sinds dag 1 al. Ging er altijd van uit dat dit "normaal" was voor een smart tv 😅 

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Normaal is het zeker niet, maar als je de tv uit doet en de stekker er voor 5 min uit haalt is bij mij in ieder geval het probleem tijdelijk opgelost

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Al eens geprobeerd om alle beeldverbeteraars uit te schakelen.

Vreet allemaal processortijd.

Bij Youtube kan je nog een lagere resolutie instellen. Bij Netflix helaas niet.

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Alles staat standaard ingesteld en daar moet zo'n dure tv van meer dan 800euro het toch wel mee kunnen doen lijkt mij! Ik houd niet van halve oplossingen het moet gewoon werken. Gelukkig werkt de tv nu weer dus laten we hopen dat het zo blijft.

profile.country.NL.title
Trofie
Ontdekker

Dag daniR6

Dit probleem heb ik ook al sinds dag 1. En sinds dat de update naar Android 9 er bij zat ook nog rare strepen bij YouTube met 60fps. 

Nog nooit een oplossing hiervoor kunnen vinden. Al veel geprobeerd maar niks hielp. 

Fabrieks instellingen. Achtergrond processen uitgeschakeld. Cache geheugen wissen.

Of veel forums is dit probleem bekend. Nog nooit een oplossing gevonden.

Helaas. Ben bang dat die er ook niet meer gaat komen. 

Groet

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Trofie

Het zou toch zo maar aan je verbinding kunnen liggen. 

Ik adviseer je dan toch eens naar de diagnostic pagina van Youtube te gaan.

Dit gaat als volgt:

Start een willekeurige video op. 

Druk op de Oke knop van je afstandbediening (Sony)

Ga met je cursur naar links in het scherm en druk op de 3 puntjes (meer) 

In het nieuwe scherm ga geheel naar rechts en druk op statistieken voor Nerds. Dan verschijnt er een pop-up met informatie over je verbinding. 

Op regel 6 zie je de snelheid van je verbinding op dit moment. Op regel 8 zie je de zgn. buffer health met aan het einde van de balk je buffer capaciteit voor het betreffende nummer. 

Deze pop-up is weer weg te krijgen door nogmaals op de button Statistieken voor Nerds te drukken. 

profile.country.NL.title
DaniR6
Ontdekker

Bedankt voor je bericht! Mijn verbinding is meer dan goed gelukkig. Na de tv uit te hebben gezet en ook de stekker eruit te hebben gehaald is het probleem tot nu toe nog niet weer terug gekomen.