annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gezichten te geel

profile.country.NL.title
MvNoorloos
Ontdekker

Gezichten te geel

In sommige apps als bijvoorbeeld Netflix worden gezichten te geel. Dit gebeurt met name bij donkere achtergronden en bij bruinere gezichten.

XR-65X92J

De Firmware is bijgewerkt.

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe zijn de beeldinstellingen (o.a. Beeldmodus en HDR) ingesteld?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

  1. Start het tv-toestel opnieuw met de afstandsbediening.
    Houd de aan/uit-knop op de afstandsbediening gedurende vijf seconden ingedrukt totdat het tv-toestel opnieuw wordt opgestart (er wordt een uitschakelmelding weergegeven). (Afhankelijk van uw model/regio/landen kunt u de aan/uit-knop op de afstandsbediening ook ongeveer twee seconden ingedrukt houden en vervolgens [Opnieuw starten] selecteren op het televisiescherm.)
    Het tv-toestel gaat uit en start ongeveer een minuut later automatisch opnieuw op.
  2. Fabrieksinstellingen terugzetten;  Druk op de (Snelle instellingen)-knop op de afstandsbediening en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Systeem] — [Over] — [Resetten] — [Fabrieksinstellingen terugzetten].

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
MvNoorloos
Ontdekker

pa3eia; Bruine gezichten zijn met name in de beeldmodus Levendig te geel. In de beeldmodus Dolby Vision al een stuk minder.

profile.country.NL.title
MvNoorloos
Ontdekker

HerelsTom; Beide voorstellen bieden geen oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@MvNoorloos  schreef:

pa3eia; Bruine gezichten zijn met name in de beeldmodus Levendig te geel. In de beeldmodus Dolby Vision al een stuk minder.


Waarschijnlijk wordt er gebruik gemaakt van een media/setup box o.i.d. die verbonden is met een HDMI-kabel.

Weet niet of "verbeterde indeling" van het HDMI-signaal nog iets uitmaakt?
Dit moet ook ingesteld worden op het aangesloten apparaat op de HDMI-poort.

 

Over geen enkel instelling van de Beeldmodus ben ik zelf niet tevreden over, en mijn keuze is als de Beeldmodus op "Gebruiker" ingesteld, kan het beeld naar eigen beleving worden ingesteld en wordt ook opgeslagen.

 

Waarschuwing: je ben wel even bezig (dagen/weken) om de juiste instellingen als gebruiker in te stellen 😀

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MvNoorloos
Ontdekker

pa3eia; Dank voor je reactie. Het HDMI signaal staat idd op ‘verbeterd’ (voor een Ziggo Next).

Maar volgens mij staat dat hier los van. De ‘gele’ gezichten zie ik alleen vanuit de tv app Netflix. Niet als ik tv kijk via de Ziggo Next.
Ik herken je waarschuwing 😄, ik ben al een paar dagen bezig met de instellingen als gebruiker.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het bij alles bij wat je bekijkt op Netflix (v8.2.4..4032) of bij bepaalt iets?

Ik begrijpt dat het probleem niet voortdoet als je gebruik maakt van ZiggoGO.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!