Deel jouw ervaring!
OPMERKING:
Voor meer informatie over de functies en verbeteringen gaat u naar dit artikel.
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er wordt nogal nadrukkelijk vermeld dat wanneer er een fout wordt gemaakt de software van de tv onherstelbaar beschadigd kan worden. Ik heb wel al alles op USB stick staan maar twijfel nog....
Tja die waarschuwingen staan tegenwoordig ook op een koekenpan.
Maar als je de USB gewoon in je TV steekt gaat het vanzelf.
Tja, om nou een TV van ca. 2000 euro te vergelijken met een pannetje. Maar afijn de update met USB stick is gelukt, echter een nieuw probleem; YouTube doet het amper (stilstaand beeld en geen geluid) en Deezer geeft ook geen geluid (ook niet via TV speakers). Van de regen in de drup dus..............
Heb je de stekker al even uit de TV gehad?
En is je Internetverbinding nog wel goed, ook even de stroom van het modem afhalen helpt vaak.
Ik heb zelf de KD55AG9, maar update V6.4960 voor het downloaden is op de ondersteunings website van Sony niet te vinden.
Is deze weer verwijderd?
Heeft iemand een link voor mij, heb namelijk ook geen internet maar wel wifi verbinding op de tv?
😉
Blijkbaar zijn alle downloads niet beschikbaar, zal in de loop van de dag wel weer beschikbaar komen.
73's
Heb vandaag de beschreven optie_" terug naar fabrieksinstelling en bij nieuwe installatie onze zuiderburen (België) benoemd.
Mijn internet verbinding is weer aanwezig, weet alleen niet voor hoelang.
Kan wel de firmware update wel via Sony_USA downloaden.
Firmware update to v6.4960 | Sony USAwww.sony.com › downloads
Zou ik deze update ook kunnen gaan gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?
Groetjes Jan
Zou zeggen, probeer het eens, er is zelfs een Azie variant ook beschikbaar.
Waarom zoveel haast opeens, de firmware is al sinds eind november beschikbaar.
De beschikbaarheid van de downloads zullen wel snel opgelost worden.
73's
ps. de downloads zijn weer beschikbaar via Sony Support
@Nanno57 Ik zie nu hier de update staan, kijk eens of jou model er ook bij staat;
https://www.sony.nl/electronics/support/oled-tvs-android-a9g_ag9-series/kd-55ag9/downloads/00017075
@HerelsTom
Bedankt voor de link.
Ga de update in het weekend installeren.
Grt Jan