- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Voordelen en verbeteringen
- Verbetert de gebruikersinterface van de volgende items (voor betreffende modellen uit 2018, 2019 en 2020):
- Help-scherm
- Tv- en meldingenmenu's
- Lijst met opgenomen titels
- Zenderinstelling
- Visuele uitleg van de beeldinstellingen
- Uitgebreide ondersteuning voor spraakopdrachten
- Ondersteunt 4K-120 Hz-signaal voor PS5™ (ZG9-model)
- Introduceert de Apple TV-app
- Introduceert een nieuwe kinderslotfunctie die de schermtijd kan beperken
- Introduceert het automatisch toevoegen van veelgebruikte apps/instellingen aan het menu Ingangen en Snelle instellingen
- Hiermee voegt u snelkoppelingen toe aan Snelle instellingen
- Introduceert de YouView-toepassing voor de modellen uit 2018 en 2019 in (uitsluitend) het Verenigd Koninkrijk (reeds beschikbaar op de van toepassing zijnde modellen uit 2020)
- Verbetert de bruikbaarheid van via HDMI aangesloten apparaten
- Maakt bediening van settopbox mogelijk met de meegeleverde afstandsbediening van de tv (modellen uit 2018 en 2019 - al beschikbaar op de betreffende modellen van 2020; beschikbaarheid afhankelijk van regio en model)
- Lost een probleem op waarbij zenders na het wijzigen van de zendervolgorde vanzelf verwisselen
- Oplossing voor een probleem waarbij er geen geluid uit de OPTICAL OUT-uitgang komt nadat het apparaat opnieuw is aangesloten op de netspanning
- Oplossing voor een probleem bij OLED-modellen, waar de screensaver soms wordt geactiveerd tijdens het kijken naar HbbTV-content
- Lost een netwerkfout op die wordt veroorzaakt door een onjuiste tijdsinstelling in het systeem
- Oplossing voor een probleem waarbij het Dolby Atmos-geluid soms vervormd is
- Lost een probleem op waarbij de standaard-DNS altijd op een specifieke waarde is ingesteld
- Oplossing voor een probleem in Nederland waarbij teletekst niet kon worden gebruikt of verdween
- Verbetert de compatibiliteit met CA-modules die worden gebruikt in services voor betaaltelevisie (modellen uit 2018 en 2019)
- Oplossing voor een probleem waarbij het geluid regelmatig wegvalt tijdens het bekijken van content via streaming-apps, bij gebruik van Soundbars die zijn aangesloten via HDMI ARC
- Oplossing voor een probleem waarbij de video even vastloopt tijdens het kijken van content via streaming-apps
OPMERKING:
Voor meer informatie over de functies en verbeteringen gaat u naar dit artikel.
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Er wordt nogal nadrukkelijk vermeld dat wanneer er een fout wordt gemaakt de software van de tv onherstelbaar beschadigd kan worden. Ik heb wel al alles op USB stick staan maar twijfel nog....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tja die waarschuwingen staan tegenwoordig ook op een koekenpan.
Maar als je de USB gewoon in je TV steekt gaat het vanzelf.
__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tja, om nou een TV van ca. 2000 euro te vergelijken met een pannetje. Maar afijn de update met USB stick is gelukt, echter een nieuw probleem; YouTube doet het amper (stilstaand beeld en geen geluid) en Deezer geeft ook geen geluid (ook niet via TV speakers). Van de regen in de drup dus..............
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb je de stekker al even uit de TV gehad?
En is je Internetverbinding nog wel goed, ook even de stroom van het modem afhalen helpt vaak.
__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb zelf de KD55AG9, maar update V6.4960 voor het downloaden is op de ondersteunings website van Sony niet te vinden.
Is deze weer verwijderd?
Heeft iemand een link voor mij, heb namelijk ook geen internet maar wel wifi verbinding op de tv?
😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Blijkbaar zijn alle downloads niet beschikbaar, zal in de loop van de dag wel weer beschikbaar komen.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb vandaag de beschreven optie_" terug naar fabrieksinstelling en bij nieuwe installatie onze zuiderburen (België) benoemd.
Mijn internet verbinding is weer aanwezig, weet alleen niet voor hoelang.
Kan wel de firmware update wel via Sony_USA downloaden.
Firmware update to v6.4960 | Sony USAwww.sony.com › downloads
Zou ik deze update ook kunnen gaan gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?
Groetjes Jan
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zou zeggen, probeer het eens, er is zelfs een Azie variant ook beschikbaar.
Waarom zoveel haast opeens, de firmware is al sinds eind november beschikbaar.
De beschikbaarheid van de downloads zullen wel snel opgelost worden.
73's
ps. de downloads zijn weer beschikbaar via Sony Support
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Nanno57 Ik zie nu hier de update staan, kijk eens of jou model er ook bij staat;
https://www.sony.nl/electronics/support/oled-tvs-android-a9g_ag9-series/kd-55ag9/downloads/00017075
__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@HerelsTom
Bedankt voor de link.
Ga de update in het weekend installeren.
Grt Jan