Deel jouw ervaring!
Sinds gisteren heeft mijn Bravia er blijkbaar de geest aan gegeven.
Na het verschijnen van het Android symbool, blijft hij maar zoeken naar updates en reageert helemaal niet meer op afstandbediening.
Ben er 12 uur mee aan de gang geweest en heb alles uitgeprobeerd wat op internet te vinden is, zoals diverse hard reset methodes, nieuwe firmware upgrade dmv USB, volledige van stroom af, geen andere apparaten aangesloten, nieuwe batterijen in afstandsbediening en een flinke portie geduld. Niets mocht werken helaas.
We hebben de TV in jnauari 2016 aangeschaft en is bijna 5 jaar in gebruik. Gezien de prijs die we er destijds voor betaald hebben mag men wel een langere levensduur verwachten. Tijd voor de sloop of heeft iemand een betere suggestie?
Het zou mooi zijn om het nieuwe jaar toch nog met mijn oude TV te kunnen begroeten.
Dank alvast.
Het is de laatste tijd geregeld dat de deze 1e generatie Bravia Android TV's de geest geven.
Ben bang dat je alles nu geprobeerd heb, en de X8507c helaas niet meer te redden is.
73's
Dat ziet er dan niet erg hoopvol uit voor mijn XD8599.
Zou voor mij de 1e keer zijn dat ik zo kort van een TV kon genieten. Laatst een Nokia weggedaan van ruim 30 jaar oud.