annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Blokkerig beeld op KD-43X89J na firmware-update v6.8160

profile.country.NL.title
hendrik29
Nieuw

Blokkerig beeld op KD-43X89J na firmware-update v6.8160

Wij hebben een KD-43X89J tv en kijken via Ziggo met een Quantis CI+ module (1.4/1.3/1.2). Sinds de firmware-update v6.8160 van februari dit jaar hebben we regelmatig blokkerig beeld op alle zenders. De beeldkwaliteit is 100/100 en de signaalsterkte 91/100. Het aansluitpunt (AOP) en de wandcontactdoos zijn reeds vervangen. Als we de tv rechtstreeks op het AOP aansluiten hebben we nog steeds blokjes. De CI+ module is tijdelijk vervangen door een nieuwe, maar dit maakt ook niet uit. Als we de CI+ module verwijderen, zijn de blokjes verdwenen! Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
mmaars
Ontdekker

Nee, helaas "not available in your country". Heb m ook wel eens via sideloading geinstalleerd maar dat werkt ook niet.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

ok jammer en apart, zou het dan eens bij Ziggo vragen.

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@mmaars  schreef:

Nee, helaas "not available in your country". Heb m ook wel eens via sideloading geinstalleerd maar dat werkt ook niet.

De ZiggoGo TV applicatie is alleen te gbruiken als er een Ziggo internet verbinding wordt gebruikt.

Wordt er niet een VPN verbinding gebruikt?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mmaars
Ontdekker

Ik zie dat je inderdaad Ziggo internet nodig hebt, en dat heb ik niet. Ook wel een irritant vereiste, omdat op mobile apparaten dat níet nodig is.

profile.country.NL.title
mmaars
Ontdekker

Zojuist de vandaag uitgekomen software versie 6.8196.0968 geinstalleerd. Beeld is nog slechter 😞