annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

android tv praat tegen me

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

android tv praat tegen me

Goede morgen,

Sinds gisterenavond verteld een vrouwenstem mij wat het volume van de tv is, of als ik naar instellingen ga, vertelt ze me welke instellingen ik aanwijs. Bijzonder irritant, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik deze dame de mond snoer. En nee, het is niet mijn vrouw, maar een stem die via de speakers van de TV het woord tot mij richt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Onder slimme assistentie is onder de instelling toegangkelijkheid  mogelijk talkback ingeschakeld.

Deze optie uitschakelen

Misschien heb je hier iets aan.

Mvg Hans

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Huh, is het een lieve vrouwelijke stem?

Weet je zeker dat het van de XD8099 komt en niet uit de KPN ontvanger?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Goede middag,

Het is wel een vrouwelijke stem, maar niet echt lief en ze komt echt via de speakers van de 43XD8099 de huiskamer binnen, uiteraard getest door even de KPN TV ontvanger uit te zetten.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik weet niet dat er standaard een vrouwelijke stem voor volume in de huidige software aanwezig is.

 

Geen applicatie kortgeleden geinstalleerd?

Een remote speaker sinds kort in huis?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Goede middag,

 

Geen remote speaker in huis, wel is afgelopen dinsdag de TV professioneel gekalibreerd, maar dat heeft volgens mij alleen maar met het beeld van de TV te maken en niet met het geluid. Woensdag gewoon TV kunnen kijken en gisteravond ineens die Nederlandse sprekende dame. 

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Onder slimme assistentie is onder de instelling toegangkelijkheid  mogelijk talkback ingeschakeld.

Deze optie uitschakelen

Misschien heb je hier iets aan.

Mvg Hans

profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Goede morgen,

 

Hans, bedankt, jouw oplossing heeft mij bevrijd van de irritante dame, inderdaad stond de talkback instelling op aan, vermoedelijk heeft er donderdagavond een update plaatsgevonden en is de talkback hierbij aan gezet. Door een simpele druk op de knop is de dame de deur uit. Vindt het alleen niet echt handig/prettig dat zoiets kan gebeuren!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het door de oplossing van Hans is opgelost, is wel een Kudo waard toch?

 

bedankt voor je feedback,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!